Onk supermoto wedstrijden 2009

Tholen is al aangevraagd! En het probleem wat we vorig jaar hadden zou nu opgelost moeten zijn dus..............normaal zou het door moeten gaan *D

Maar bij een gemeente die eigenlijk niks wil,weet je niks zeker 8-) ............we doen in ieder geval onze stinkende best :Y

Jeeeeujjjj van mij mag Tholen doorgaan, dan heb ik eindelijk fans langs de kant van de baan...Mocht er hulp nodig zijn trek maar aan de bel! Ik neem aan dat de race wel op zaterdag is, toch?

Ik denk dat Tholen voor een groot aantal redelijk dicht bij is (lees voor de meeste brabanders) naja ik heb der zin an!
 
Laatst bewerkt:
1e jaar kost je dus 338 euro aan licentiegedoe met een beetje pech :+

Altijd fijn..quoten ipv editen :X

En daarbij betaal je ook inschrijfgeld van €40 per wedstrijd.Wat dus op een groot totaal bedrag uitkomt!

Ik kreeg de medische keuring ook geheel terug.en zit bij Menzis.
 
En daarbij betaal je ook inschrijfgeld van €40 per wedstrijd.Wat dus op een groot totaal bedrag uitkomt!

Ik kreeg de medische keuring ook geheel terug.en zit bij Menzis.

En 4 keer naar de wc plus een frietje pinda is ook weer 3,50. :+

Maar zonder dollen Het wordt steeds gekker. We begonnen met 185 euro maar stel dat je 10 keer mee rijd dan kom je toch al gauw op zo'n 738,- euro. Nu word het toch wel serieuze bisnis.

Maar je hoef dan natuurlijk geen wegenbelasting voor de motor betalen. Dat scheelt dan weer 8 tientjes.

gr, Look.
 
Laatst bewerkt:
naja moet je maar eens zelf wegrace proberen te betalen....
voor dat bedrag lukt het je niet eens 2 weekenden te rijden.....

zijn er nog wat foto's gemaakt dit weekend btw?
 
Laatst bewerkt:
he jongens niet zeuren over de kosten heee, die DURE K.M.N.V. kleding moet ook betaald worden hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............Gr: ????????hihihi
 
al was het wat duurder had ik het nog gedaan.Vind het een super mooie sport!

En ook onderling is de sfeer fantastisch!!
 
Zo is het maar net 318, zo als wij altijd maar zeggen .het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat..............
ga eens een heel jaar lang zondags naar de kroeg , ben je meer kwijt....
en hier heb je een hele zondag plezier van, en van naar de kroeg gaan maandags ook nog.hihihi.......Gr Franske
 
he jongens niet zeuren over de kosten heee, die DURE K.M.N.V. kleding moet ook betaald worden hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............Gr: ????????hihihi

En ik wed dat je er wel een stuk of 4 krijgt voor een heel syzoen.

Maar dan nog, zoals ik al eerder schreef. Er word wel een hele hoop georganiseerd voor dat geld.

gr, Look.
 
KNMV ONK Supermoto
#14
Lelystad, NL

BERICHTEN:

KNMV:

Bouchee Racing:

Supermoto Racing Heerlen:

Tom van Teeffelen:

Hadek Supermoto Team:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan