Zoals ik al eerder zei verdenk ik je accu van het euvel. En nog steeds.
Haal hem eens van de lader af, en meet hem de dag erop nogmaals. Je accu moet een waarde meten van boven de 12,5v (+-12,7), meet je onder de 12v koop een nieuwe accu.
Heb het zelf gehad met mn Harley onderweg, terwijl dat helemaal een simpel systeem is met zn contactpunten en dynacoils die al snel vonken. Ook bij 10volt.
Liep prima tot ik een andere stroomverbruiker aanzette (verlichting) puf en uit.
Had de week ervoor al n nieuwe stator geplaatst en spanningsregelaar nagezien.
Stom genoeg niet mn accu nagemeten die alweer 3jaar oud was, en dus defect was geraakt door de grote afname toen de stator kapot was.
Nooit over nagedacht ook, daar de stator was verbrand door sluiting bij de uitgaande draad op het blok nog voor de spanningsregelaar.
Mja dat heb je als monteur met je eigen spullen, ff tussendoor vervangen en karren weer en verder nergens naar kijken of meten.
Had ik de startmotor gebruikt had ik het kunnen weten, die heeft het al moeilijk als de accu goed is bij mn fiets met zn langere slag en bigbore cil's, dus ik trapte hem altijd aan.
Stond haast niet voor Jan met korte achternaam zeker.. Hahaha.