Onwillige medewerkster bij importeur Splash Design?

lees en huiver
dus als ik wat van sw motech wil hebben bestel ik het direct in duitsland indirect en niet bij sh..t design
trouwens als je op de site inlogt bij sw motech weigeren ze nog steeds direct te leveren aan nederlanders wat volgens mij helemaal niet mag

 
lees en huiver
dus als ik wat van sw motech wil hebben bestel ik het direct in duitsland indirect en niet bij sh..t design
trouwens als je op de site inlogt bij sw motech weigeren ze nog steeds direct te leveren aan nederlanders wat volgens mij helemaal niet mag

wil diversen onderdelen bestellen via internet maar dit word je vrijwel onmogelijk gemaakt door importeur/fabrikant

sw-motech word geleverd via splash design in veghel
direct bestellen gaat niet vanuit duitsland via sw-motech site
waardoor ik tot de conclusie kom dat de importeur de macht heeft
wat dus resulteert in lange wachttijden, want ze willen eerst een grote order hebben voordat ze uberhaupt gaan bestellen bij de fabrikant in mijn geval minimaal 3 weken... na ze telefonisch gebeld te hebben
op de sw-motech site is levertijd 2 a 3 dagen slechts
snap niet dat de importeur in nederland dat apart wil bestellen voor me
de extra verzendkosten naar nederland zijn 5,95 direct vanaf duitsland wat ik graag extra wil betalen
deze optie werd me niet aangeboden maar is toch te zot voor woorden iets wat binnen een week geregeld kan zijn zo lang moet duren?
ben ik een zeikerd of klopt er werkelijk iets niet in het plaatje
mijn inziens is sw-motech hier ook schuldig aan om niet direct te leveren aan bepaalde EU burgers
want vanuit andere landen in de eu kan je wel direct bestellen zie text hieronde gecopierd van motech site
vraag me af of dit daadwerkelijk mag in een vrije EU lijkt harley davidson wel met dat protectionism :(



Wir müssen um Ihr Verständnis bitten, dass unser Webshop eine Direktbestellung nur aus Andorra, Bosnien-Herzegowina, Deutschland, Frankreich, Grönland, Kroatien, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Mazedonien, Monaco, San Marino, Österreich unterstützt. Kunden aus anderen Ländern können den mehrsprachigen Shop zwar für die Produktrecherche nutzen, für die eigentliche Bestellung müssen wir Sie aber bitten, sich an unsere Partner im jeweiligen Land zu wenden.

Es kann dabei vorkommen, dass sich der Endpreis für eine internationale Lieferung – je nach steuerlichen und/oder zollrechtlichen Bestimmungen - von dem im Webshop angezeigten Betrag für die Lieferung nach Deutschland unterscheidet. Auch Lieferzeiten können ggf. abweichen.

let op de tekst productrecherche want een fatsoenlijke site met link op de website uit veghel is er geeneens :+ al met al ben ik er zwaar pissig van voel me als consument tegen de muur staan :X
maar zul je denken waarom koop je daar dan?
omdat bmw het verrekt om een fatsoenlijke carter beschermings plaat te ontwikkelen
en hun op dit moment als enigste dit wel kunnen leveren, maar dan wel graag aan het begin van het seizoen en niet aan het eind.
hier gaat het om
Hochwertiger Motorschutz von SW-MOTECH. Aus Aluminium. Für BMW G 310 GS (17-).

Brrrrrrr, kan er weer kwaad om worden en dan heb ik die tassen allang niet meer waar die ellende mee begon.
 
lees en huiver
dus als ik wat van sw motech wil hebben bestel ik het direct in duitsland indirect en niet bij sh..t design
trouwens als je op de site inlogt bij sw motech weigeren ze nog steeds direct te leveren aan nederlanders wat volgens mij helemaal niet mag


Je kan als consument gewoon bestellen bij SW-Motech, die doorverwijzing kan je wegklikken :)
 
Hier toch ook een positieve ervaring. Ik ben met de motor gevallen waardoor de achterkant van de behuizing van mijn cardo freecom 4+ is gebarsten. Apparaat doet het verder dus geen zin om een nieuwe te kopen. Contact opgenomen met de winkel waar ik hem gekocht had maar die konden geen onderdelen leveren.

Vervolgens gebeld naar de importeur(lees splash design) en het probleem voorgelegd en gevraagd of ze onderdelen los konden bestellen. Dit konden zij niet maar ze bieden me nu een freecom 2+ aan met hardware problemen(schijnt zelfde behuizing te hebben). Kosten: €0. Krijg hem van de week met de post en dan even uitproberen.
 
Soms dus ook nog wel positieve ervaring met Splash.

Maar dan nog effe........................
Als Splash dan echt niet mee wil werken, dan haal je de SW-Motech spulletjes toch gewoon in Duitsland?
Lees in profiel: Willem komt van Kampen, dan is Dld toch ook niet erg ver weg?
Ga naar een motordealer net over de grens en doe daar je bestelling. Vaak is in D ook meer keus en de prijs ietsje lager.
Voor mijzelf maakt het echt heel weinig uit. Ik haal net zo veel motorspul uit Dld als uit NL. Met 25 min ben ik in D.
Daarnaast is gebied net voorbij de Achterhoek en Twente in Duitsland ook leuk om te rijden. Veel kronkel en heeeeel stil!!
Ik rijd daar graag!
 
Soms dus ook nog wel positieve ervaring met Splash.

Maar dan nog effe........................
Als Splash dan echt niet mee wil werken, dan haal je de SW-Motech spulletjes toch gewoon in Duitsland?
Lees in profiel: Willem komt van Kampen, dan is Dld toch ook niet erg ver weg?
Ga naar een motordealer net over de grens en doe daar je bestelling. Vaak is in D ook meer keus en de prijs ietsje lager.
Voor mijzelf maakt het echt heel weinig uit. Ik haal net zo veel motorspul uit Dld als uit NL. Met 25 min ben ik in D.
Daarnaast is gebied net voorbij de Achterhoek en Twente in Duitsland ook leuk om te rijden. Veel kronkel en heeeeel stil!!
Ik rijd daar graag!
Ja dat zou ik kunnen doen, met een half uurtje zit ik ergens in Duitsland, drie kwartier als ik rustig aan doe. Of ik doe met men bestesdes Deutsch ein Anruf nach SW en bestel mir die Sachen selber beim Firma motech.
Alles beter dan splash design. Een gewaarschuwd man baalt als een ezel die zich voor een tweede keer aan een steen stootte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan