Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Onze GP coureurs

Plaggie

MF'er
13 mrt 2005
114
0
ommen
Als we toch allemaal toppics willen aanmaken over coureurs als nicky hayden, max biaggi en marco melandri
Doe er dan ook maar 1 voor onze Nederlande Helden
Zoals Jurgen v.d Goorbergh.sinds hij niet meer in de motogp klasse rijd merk ik pas hoe goed jurgen als coureur was en dat we niet snel meer iemand zullen krijgen die zich zo goed kan manifesteren in de zwaarste klasse, en dan is hij maar 1 van die vele goede nederlanders gp coureurs

 

Was toch altijd wel fan van Spaan en Zeelenberg ,jammer dat hun nooit echt potten hebben kunnen breken .
Ok Spaan was er heel dicht bij ,maar het was daarna toch ook heel snel weer afgelopen .
 

Jurgen vd Goorbergh en ook al is het geen GP coureur... Arie Vos
 
nog een beetje voor mijn tijd, maar de held van mijn vader, al die verhalen over die zege in de Dutch TT toen hij erbij was

Egbert Streuer, iets anders zo'n zijspan maar het was wel een top coureur.
 
jaa, ik zou zeggen, zie mijn bericht over Roy ten Napel, is al gewend aan 4 takt en nog jong en heeft veel talent.
 
ik zeg jack middelburg en boet van dulmen


Helaas nèt voor mijn tijd, maar daarom zo tot de verbeelding sprekende.

Althans, zat toen voor de tv als klein ventje, heb geen beelden meer, maar hoor Hans van Lozenoord nog wel de namen noemen.
 
Laatst bewerkt:
Was toch altijd wel fan van Spaan en Zeelenberg ,jammer dat hun nooit echt potten hebben kunnen breken .
Ok Spaan was er heel dicht bij ,maar het was daarna toch ook heel snel weer afgelopen .
Hoezo geen potten kunnen breken ? 2x vice wereldkampioen en sowiezo jarenlang met de top meerijden en nadat Spaan als coureur gestopt was werd hij tuner wat hij kennelijk erg goed in de vingers had want de toen nog vrij onbekende Aoki werd op de door Spaan getunede fiets gelijk 2X wereldkampioen ! Als dat geen potten breken is .