Ooggetuigen verslag fataal ongeval Motor freak ;(

Redline rider en motorfreakje....heel veel sterkte.

Verschrikkelijk om zo iets mee te moeten maken.

Je hebt gedaan wat je kon doen.

Meer kan je niet doen op zo'n moment
 
redline, en anderen van de groep ook sterkte allemaal. verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken. zet je wel even met beide beentjes op de grond '(
 
Man....dit zijn toch echt de ergste dingen die je kan overkomen met motorrijden..... ;(

RIP Motorfreak.........

Redline.....heel veel sterkte en steun ook natuurlijk aan de nabestaanden!!!!!!!! '(


Wat is dit toch klote!!!!!!
 
Redline, echt heel veel sterkte toegewenst. Dit zijn dingen wat je je hele leven bij zal blijven.

Goed van de duitse MF'ers dat ze er voor je waren. Het is nu tijd voor de nederlandse MF'ers om je te helpen. Als het je helpt, hier posten als ie je klote voelt!!!
 
Ik ben sprakeloos, weet niet goed wat nu te zeggen. Beide veel sterkte met het verwerken van dit enorme drama.
;(
 
Het worden er teveel, ik heb de laatste tijd nauwelijks nog zin om te rijden.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit drama.

Edit : Je hebt 100 % gelijk, de reactie van Appie was way out of line, gelukkig zit er al een slotje op.
 
Ook ik wil wel even iets verellen, hoe moeilijk dat nu ook nog is.

We reden vrijdagmorgen, dus op de heenreis, met een groepje op de A2 in Limburg. Toen kwam er een motorrijder, met MF sticker, en een grote plunjebaal een oprit op.

Hij haakte spontaan aan bij ons groepje en hield dit vol tot bij de benzinepomp bij de Mac in Maatricht. Ik zei toen tegen hem (wist nog geen naam): "Ik hoef niet te raden waar jij naar toe gaat" en gaf hem een hand. We stelden ons aan elkaar voor en dat was tevens de basis voor verdere gesprekken. Zowel bij de Mac, als later op de camping.

Hij ging voor de eerste keer mee en kende nog niemand. Hij was die dag wel héél erg vroeg uit Groningen vertrokken: op geloof dat hij zei 5.00 uur en had er al vele honderden kilometers op zitten.

Omdat hij voor de eerste keer mee was, hebben we nog zitten praten over motorrijden in het buitenland, met name in de bergen. Omdat ik al wat ouder ben, heb ik in verschillende gesprekken de kennis van dat rijden aan hem doorgegeven.

Helaas heeft hij het ongeluk op de, voor mij inmidels beruchte, L158 op slechts 4 km van de camping, in Mühlheim aan de Moezel, niet mogen overleven.

Ik wens iedereen, familie, vrienden, bekenden, maar ook de mede MF-ers heel veel sterkte de komende tijd. (Want na dit zeer ernstige ongeluk, hebben we nog een ongeluk gehad op de A2 bijna voor de deur van AC Nederweert.

Gelukkig is dat, voor zover nu bekend, wél goed met de persoon (Dropkick), afgelopen. Maar op zo'n moment komen bij meerdere personen (ook bij mij) toch alle emoties van de afgelopen dagen zichtbaar naar boven.
 
full
 
Er gaat zo veel door je heen, het is al gezegt, het lijkt wel een film.
Maar hij stond niet meer op, helemaal niet meer...
Het drong niet tot mij door, nog immer niet...
Het beeld, de schok, de pure machteloosheid...
Een takelwagen, een lijkenwagen, en een heel erg leeg stuk asfalt...

Familie, vrienden en vriendin, ontzettend veel sterkte toegewenst in deze zeer moeilijke tijd...

Aan iedereen die erbij was, bedankt voor alle steun en troost...
Ik vind het ellendig zwaar...

Motor Freak, rust zacht...
 
Wouter r.i.p.

Zo zat ik op een terrasje met je te praten, lekker stukkie gereden...
Vervolgens korte pauze, En weer verder, ik draai een bocht door, en daar staat eelke te gebaren dat ik rustig moet rijden omdat er iemand is gaan glijden.. ik rij iets door en zie je motor, en vervolgens jou liggen...

Een brok in mijn keel, een panische reactie, ik ben daarna maar verkeer gaan regelen..

Vervolgens de ambulance, de politie, de sleep wagen, de lijkenwagen...

Bizar onwezenlijke, is nog steeds het gevoel wat ik hier over heb...

Vervolgens het contact met je ouders : '(

Rest in peace...

Condolances naar je ouders, je familie, je vriendin, en je vrienden
 
Wat een tragisch drama. Zet je toch weer aan het denken!
Redline en Motorfreakje en alle nabestaanden veel sterkte toegewenst.
 
/ Karin (vriendin van Kaasszje) \

Woorden te kort, beelden te veel.....

Het had niet zo mogen zijn....

Aan de MF duitsland groep heel veel sterkte en
veel dank voor de steun en de gesprekken...

Tevens ook aan de familie, vrienden en vriendin sterkte gewenst...

RIP Wouter... ;(
 
Laatst bewerkt:
een leuk ritje na een boottocht toch maar even rijden wij de groep die het ongeluk niet hebben mee gemaakt komen op de camping telefoon

kaasszje had me gebeld ik bel terug opdat moment klapte de grond onder me weg

wouter is verongelukt en stilte ineens er schiet van alles door je hoofd
dan moet je de groep dit nieuws brengen ik was volgens mij heel erg bot naar sommige toe toen ik ze bij elkaar riep mijn handen trilde nietnormaal

ik zat er even door heen, maar het moeilijkste moet nog komen morgen ga ik naar zijn ouders zijn broer en zijn zusje die op de dag dat hij overleed 12 werd.

ik weet niet hoe ik weet niet wat ik moet zeggen denken en doen.
ik zie wel maar ik zie er wel tegen op.


net als redline rider heb ik vandaag de bocht ook gereden
voorzichtig het is een mooie bocht het begin maar daarna dat is zo raar aangelegd ik schrok er van, hoe het daarna ging terwijl ik de bocht ben in gelopen om tekijken. ik ben er zelfs tegengesteld eerst door de bocht gekomen
en toch schrik je als je hem rijdt.

het is bijna 3 uur in denacht ik kan niet slapen en ben al lang op excusus voor mijn misschien zeer kromme zinnen.

ik wil hierbij de ouders broer zus en overige familie leden vrienden bekenden condoleren met het verlies van wouter.

en jongens en meiden van de MF groep mülheim hou je haaks
 
Terug
Bovenaan Onderaan