Ook hier weer een TL1000 aangeschaft

easytj

Die hard MF'er
27 nov 2002
311
0
Venray
Na eindelijk mijn ZX6R verkocht te hebben, heb ik eindelijk mijn nieuwe schatje kunnen kopen. De TL1000S natuurlijk. Wat zie ik weer naar die eerste mooie dagen uit om te kunnen knallen!!

Hier ff wat fototjes:
57436

57438

57437

57440
 
kijk! dees vin ik leuker dan de R :)
wanneer hebben jullie die motoren gekocht? het is zomer tijdens het maken van de foto :? janice wil ZON!!!!!
 
kijk! dees vin ik leuker dan de R :)
wanneer hebben jullie die motoren gekocht? het is zomer tijdens het maken van de foto :? janice wil ZON!!!!!

Tja, nog fototjes van de vorige eigenaar. Heb zelf geen digitale, vandaar.
 
erg mooie TL. :9
erg mooie (titanium?) pijpen.
waarom heb ik 3 maanden geleden dan toch voor een VTR gekozen?? o-)
 
ja gefeliciteerd.....
zelfs het geluid is mooooooi, moet zeggen is echt het VETSTE motorgeluid dat ik ooit gehoord heb.
ben echt benieuwd hoe het klinkt onder het rijden als je eens lekker doortrekt.

zomerzomerzomer zodra ik de motor bij mijn eigen huisje heb staan en het is weer een beetje te doen buiten dan gaan we lekker touren.

groetjes BIKERboy

(oja waag het de komende 2 maanden niet om de motor op zondagochtend te starten :( na die 2 maanden zal ik er geen last meer van hebben lijkt me)
 
yeah ..wederom een tl "gek" erbij , gefeliciteerd met je uitmuntende keus, btw mooie pijpjes eronder (was een van de mogelijke keuzes voor mij ,maar heb voor de remus tita's gekozen .)
misschien later nog aanpassingen aanbrengen of in dit geval afhalen ,doel op de "taartschep" (kentekenhouder) ???? , of vin je hem goed zo??
succes man en snel hopen op mooi TL weer..
 
Fraaie plaatjes! Jij gaat veel plezier beleven de komende zomers!

Oja, even een paar keer zonder oordoppen rijden voor de echte V-Twin beleving.
 
yeah ..wederom een tl "gek" erbij , gefeliciteerd met je uitmuntende keus, btw mooie pijpjes eronder (was een van de mogelijke keuzes voor mij ,maar heb voor de remus tita's gekozen .)
misschien later nog aanpassingen aanbrengen of in dit geval afhalen ,doel op de "taartschep" (kentekenhouder) ???? , of vin je hem goed zo??
succes man en snel hopen op mooi TL weer..

Ben wel van plan om een undertail te kopen. Dus meteen weg met dat lomp grote spatbord
 
Mooie demper, lekker soundje zeker ...

Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Veilige km toegewenst..

:]
 
Ben wel van plan om een undertail te kopen. Dus meteen weg met dat lomp grote spatbord

je kunt ook je kentekenplaat een stukje omhoog plaatsen (wel die reflector eraf halen), en dan de rest van dat spatbord eraf zagen. Had ik ook gedaan bij mijn TLs, en ik vond zelf dat het er een stuk beter uit zag.
 
je kunt ook je kentekenplaat een stukje omhoog plaatsen (wel die reflector eraf halen), en dan de rest van dat spatbord eraf zagen. Had ik ook gedaan bij mijn TLs, en ik vond zelf dat het er een stuk beter uit zag.

Der gaat zoiezo een stuk vanaf, want dit ziet er gewoon echt niet uit vind ik. En nummerbordverlichting, wie heeft dat nou nodig. Weg ermee.....
Ik zit nog wel een beetje te twijfelen of ik een of ander wegklap mechaniekje zou maken. Want zeg nou eerlijk, wie houdt zich nou overal aan de snelheid en waar staan die :r :r :r wouten :r :r :r nou niet te flitsen.
 
Daar kan ik je een tip in geven. Ik heb thuis nog een mechanisme liggen waarbij je met een druk op de knop het nummerbord kunt laten kantelen. Deze bouw ik natuurlijk op mijn nieuwe RSV. Maar ik weet wel hoe ik eraan moet komen, dus als je wil, geef maar een gil!(heee, rijmt ook nog)

Je hebt mijn telnr.

En trouwens, het is een prachtige fiets, maar het geluid is net als een bloem die in de lente in de bloei staat!

Heb inderdaad ook zeer veel zin in wat mooier weer. Volgende week dinsdag naar de keuring! :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan