Op vakantie en ik neem mee.....?

Nou we het toch over benzine hebben. Een half litertje benzine in zo'n flesje, makkelijk om eventueel je brandertjes bij te vullen of als je je tank leeg hebt gereden om nog iets bewoond gebied op te zoeken.
 
Op zaterdag 01 juni 2002 20:41 schreef Reetje het volgende:...Zo'n zelf-opblazend-isolatie-matje ipv luchtbed. Scheelt een hoop gewicht en werk...
Zelfopblazend matje is vaak wel lichter maar neemt meestal wel veel meer ruimte in beslag!
 
Beste ZZR600,

Ik heb zojuist gelezen dat je richting frankrijk gaat met een zzr 600, laat ik nu toevallig morgen een zzr600 uit 1992 kopen, (deze is zoals je hebt kunnen lezen door mijn neef getest en bereden)heb je voor mij nog tips en advies wat de motor betreft, deze motor heeft 47000 km gelopen en heeft lichte schade zie foto, voordat ik deze koop krijgt de motor een beurt en een nieuwe voorband verder hoor ik dat de motor bij stationair lopen tikt, ons vermoeden zou zijn de kleppen of de distributie riem, verder trilt de motor bij hard remmen (voorkant) wat kan dit zijn, remblokken remschijf?. hoe ga je je bagage meenemen, met zadeltassen en bagagerek en tanktas?

in ieder geval succes tijdens je reis richting frankrijk.


GreetZ
Dennis :]

Bijlage: Im000639.jpg
 
misc.php

Leuk fietsie Dennis! Veel plezier ermee, als je je rbw hebt gehaald :]
 
Thanks,
was al een tijdje opzoek naar een motor,
dit is een inruiler en magmm meenemen voor
2000 euro en das niet veel voor een kawa zzr600
uit 1992 met 47000 op de teller met zeer lichte schade, denk dat ik de motor laat overspuiten na mijn vakantie rit in frankrijk.
als ik morgen de motor echt heb, zal ik wel een paar leuke kiekjes nemen.

GreetZ :]
 
En bevalt het op het eerste gezicht een beetje? Heb ze ook bij m'n motor besteld, in het zilver dan. Ben heel benieuwd. Ga ook op vakantie, duz beetje ruimte is wel leuk.
Ja ze passen precies. De in kleur zijnde zien er nog mooier uit, maar ja een nieuwe motor en dan vloekt het weer.

Voor de rest zijn ze lekker ruim en makkelijk te monteren :}
 
Op zaterdag 01 juni 2002 19:51 schreef Crawl het volgende:
Hotellijst

      bril
      rijbewijs
      portemonnee
      paspoort
reisverzekering
      sleutels
      fototoestel (digicam)
      wegenkaarten
      telefoon + oplader
      zakmes
      aspirine
      zonnebrandcrème
condooms (ga met 3 gasten, doe me een lol!!)
      shampoo
      tandenborstel / tandpasta
      scheerapparaat
      trui
      ondergoed
      sokken
      zakdoeken
      t shirts
      jas
      regenoveral
      slippers
gympen
      plastiekzak



      regenhandschoenen
      sloten
      ketingvet
      plankje( t.b.v. zijstandaard)
      banden reparatie spullen

Bedankt voor de mooie lijst. Heb um ff aangepast aan mijn situatie.
Het is een mooie checklist.
 
Beste Dennis, de eifel is in duitsland. Maar je hebt in ieder geval een goede fiets uitgezocht, 2000 euro voor een ZZR-600 uit 92 bij een dealer is inderdaad niet veel, ik hoop dat ie verder goed is. Een antwoord op je vragen:

verder hoor ik dat de motor bij stationair lopen tikt, ons vermoeden zou zijn de kleppen of de distributie riem
* Bij een maatje van mij moest de nokkenasketting opnieuw gespannen worden. Na een paar duizend kilometer, nu dus, is het weer terug.

verder trilt de motor bij hard remmen (voorkant) wat kan dit zijn, remblokken remschijf?
* Als ie een grote beurt krijgt moeten de remmen nagekeken worden, als er nog goede blokken opzitten zullen de schijven misschien een beetje krom zijn, bij mij alleen als ik erg hard rem een klein beetje.

hoe ga je je bagage meenemen, met zadeltassen en bagagerek en tanktas?
*Tanktas: Oxford

in ieder geval succes tijdens je reis richting frankrijk.
*D uitsland, bedankt.

Jij succes met de ZZ-R.

p.s. vraag even aan de dealer wanneer de nokkenasketting vervangen (moet na ongeveer 35K-40K kilometer.


 
Terug
Bovenaan Onderaan