Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Op wat voor soort motor rijd jij?

Duurt wel lang idd....

R6 dus.... Waar rij je zelf ook alweer op??
 
Laatst bewerkt:
Nu zag ik wel een poll, en ik heb toer gestemd. Dus de bovenstaande voorspelling klopt bij voorbaat al niet
 
Op vrijdag 07 juni 2002 16:23 schreef Sabelhout het volgende:
Nu zag ik wel een poll, en ik heb toer gestemd. Dus de voorgaande voorspelling klopt bij voorbaat al niet

Precies, nu ook klassiekers in de pol!!! voor Spider
 
Op vrijdag 07 juni 2002 16:28 schreef Sabelhout het volgende:Toer staat nu op 6.2%......ff de toerrijders op het forum optrommelen...ik vind overigens ook dat de meeste klassiekers ook gewoon toermotoren zijn
Nee, dat waren indertijd Supersporters, dus die moeten Sport stemmen!
 
Toer staat nu op 5.8%......ff de toerrijders op het forum optrommelen...ik vind overigens ook dat de meeste klassiekers ook gewoon toermotoren zijn

Ik heb een strikt naakte klassieker. Je kunt er wel mee toeren natuurlijk, maar ook wel mee sporten (gewichtheffen met 220 kg wordt zelfs al bijna supersport... )
 
Bij wat hoort een Fazer eigenlijk ?
Persoonlijk vind ik het een naked, maar volgens yamaha hoort hij bij street, net zoals de T-Cat en de TDM.

ik zal dus maar naked stemmen...(wordt meest vergeleken met bandit en cb600)
 
Ik heb sport-toer gestemd.
Bij Toer heb ik een ander beeld als bij sport-toer. En een S of SS is het niet...vandaar me keuze.

Dat sport-toer heeft met name te maken met de uitstraling van een fiets.