Dat is er bij jou wel ingehamerd zeker.Moet je ook niet doen hé, van het gas af in een bocht
... maar die vind ik zo mooi !!
FF zonder gein, kwestie van smaak maar ik vind het achterlicht van die jaargang niet mooi...
Zou gewoon doen wat jij mooi vindt. Als iemand anders dat ook heeft, het zij zo. Er zijn toch ook meer mensen die een groene kawa hebben.... maar die vind ik zo mooi !!
FF zonder gein, kwestie van smaak maar ik vind het achterlicht van die jaargang niet mooi...
Zou gewoon doen wat jij mooi vindt. Als iemand anders dat ook heeft, het zij zo. Er zijn toch ook meer mensen die een groene kawa hebben.
Groene Kawa's zijn mooi, dus dat is alleen maar goed!Zou gewoon doen wat jij mooi vindt. Als iemand anders dat ook heeft, het zij zo. Er zijn toch ook meer mensen die een groene kawa hebben.
En dat heb ik al met mijn '00 Zx6 gedaanik heb op het eerste gestemd
maar ik geef je adviesgeen cbr kont erop heeft super kris ook al zet er dan een mooi zx6r 03 kontje op
Dat is er bij jou wel ingehamerd zeker.
Na jaren te hebben rondgereden (letterlijk met vallen en opstaan) op mijn ZXR, wordt het tijd voor iets anders .
Een proefrit op de voor mij ultieme pornomotor (een Fila-Duc749) maakte mij duidelijk dat die helaas niet voor mij is weggelegd.... een voorwiel wat steeds maar omhoog wilen een uitbrekend achterwiel bij gas los in een bocht . Stuureigenschappen van niks..... van mij dan....
Ik ga mijn oude trouwe ZXR maar eens onderhanden nemen.
Zoals het er nu voor staat, wil ik het vogende gaan doen.....:
- Een RS250 achterbrug erin
- Een CBR1000 RR kontje erop
- Als ik ergens ruimte ga vinden een seatpipe (of mijn huidige demper halveren)
- Nieuwe voorlamp (de halo die er nou in zit, is alleen om gezien te worden in het donker...)
- Porno-voetsteunen
- Spuiten in kleuren zwart-groen (het blijft toch voor het overgrote deel een Kawa))
- Frame mat zwart poedercoaten (net als de brug)
- Hoge kuipruit monteren
.... en voor de snelheid.....
20 kg eraf (van mij dan)
Maar goed, ik woon al even in Hellevoetsluis, en ken er nog steeds niet de weg...
Ben daarom op zoek naar (in de buurt van Hellevoet):
- een poedercoater
- een metaalbewerker / lasser
- een spuiter
...en onderdelen.....
- een achterbrug
- een CBR-kont
- hoge kuipruit
- koplampen enz....
Heeft er iemand tips voor me
Nou, dat gaatworden....
Als het morgen droog is, zal ik even piccies nemen van de fiets waar ik vanuit ga.....
ik heb op het eerste gestemd
maar ik geef je adviesgeen cbr kont erop heeft super kris ook al zet er dan een mooi zx6r 03 kontje op
Na-apert
ff een paar tips dan maar?
Over de RS brug heb ik je al het 1 en ander verteld...
CBR1000 kontje heb ik 1 enorme tip voor als je niet dezelfde fout als ik wil begaan, koop 2 POLYESTER kontjes, zowel ZXR als CBR. Een polyester CBR kontje op ABS werk uiteindelijk wel, maar tis te veel werk en je kontje wordt er zwaarde van. Trust me. Maak ook direct een subframe waar je tevreden over bent, en ga daarna pas met polyester aan de gang.
Een seatpip is goed te doen. JerryT uit het streetfighterdeel kan je misschien wel helpen.
Ik heb nog een paar mooie bewerkte voetsteuntjes in de aanbieding, zie mn verkoop topic.
Kuipruit kan je bestellen bij Gläser aeroPlast (aka GP500) Even een e-mailtje sturen naar info@gp500.de Ze kunnen double bubble of normale maken, en in elke kleur die je wilt. Double bubble kost 55 euro, in kleur 5 euro extra, en verzending is 19 euro
onderdelen: ebay.de ebay.co.uk en ebay.com
ABS (Acrylonitril butadieen styreen) is een themoplast. Het meeste spul wat iedereen plastic noemt is ABS. Originele kuipdelen zijn ook van meestal zwart ABS. ABS kan vervormd worden nadat het verhit wordt. Zo kan je bijvoorbeeld een gebroken kuipdeel weer aan elkaar smelten met een soldeerbout. Ook kan je ABS zacht maken met bijvoorbeeld MEK
Polyester is een polymeer dat bij kuipdelen meestel met 2 componenten werkt. Om de polyester stevig te maken (dat is het van zichzelf niet echt namelijk, zeker bij dunne lagen) kan je glasvezel, keflar of carbon matten toevoegen. Veel aftermarkted kuipdelen zijn gemaakt van polyester met glasvezel
De grap is dat polyester niet echt op ABS blijft kleven, dus probeer deze verbinding te vermijden.
beter van niet dus
van een mfer gekocht....
maar lekker op ebay zoeken jij!
een 2003 ZX6r kont kan echt niet!!!!!
tis best een mooi kontje hoor, maar het zou de hele motor verpesten.
Het kontje is veel te klein in verhouding tot de motor. De vormen sluiten totaal niet aan bij het andere kuipwerk. En het kontje laat een groot deel van het subframe zichtbaar. Hierdoor sluit je tank niet meer aan op het frame, bepaalde llelijke delen van het subframe worden zichtbaar, etc. Heb het al vaker gezien, en het is echt spuuglelijk