Op zoek naar cagiva v raptor 650

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Heeft er iemand enig idee wat er met (voor zover ik weet) de enige Cagiva V-raptor 650 die ooit in Nederland is verkocht, is gebeurd?

Deze motor is destijds in (volgens mij) 2001 gebruikt voor diverse motortests in motormagazines, zoals bijv. Promotor en KicXstart. Vlak voordat ik er een proefritje op kon maken bij de Cagiva importeur in Hardinxveld-Giessendam, was-ie verkocht. B| Ik heb toen wel op de gewone naked versie (Raptor 650) proefgereden. Dat was dus in 2001.
Omdat mij toen al was verteld dat de (V)Raptors 650 moeilijk leverbaar zouden worden ivm (geld)problemen van de italiaanse fabriek, vroeg ik of die getestte V-Raptor niet te koop was. Deze was dus nét (voor mijn neus) weggekaapt. -O-

Heeft iemand deze dus ooit nog ergens gezien? De kleur is mat antraciet.

’t ís niet dat ik ’m nu direct zou willen kopen, maar ik ben gewoon benieuwd. En nog steeds ontzettend gecharmeerd van de V-raptors.

[me]HornEd denkt dat er weinig reacties zullen komen. :N Maar is het proberen waard.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand enig idee wat er met (voor zover ik weet) de enige Cagiva V-raptor 650 die ooit in Nederland is verkocht, is gebeurd?

Deze motor is destijds in (volgens mij) 2001 gebruikt voor diverse motortests in motormagazines, zoals bijv. Promotor en KicXstart. Vlak voordat ik er een proefritje op kon maken bij de Cagiva importeur in Hardinxveld-Giessendam, was-ie verkocht. B| Ik heb toen wel op de gewone naked versie (Raptor 650) proefgereden. Dat was dus in 2001.
Omdat mij toen al was verteld dat de (V)Raptors 650 moeilijk leverbaar zouden worden ivm (geld)problemen van de italiaanse fabriek, vroeg ik of die getestte V-Raptor niet te koop was. Deze was dus nét (voor mijn neus) weggekaapt. -O-

Heeft iemand deze dus ooit nog ergens gezien? De kleur is mat antraciet.

’t ís niet dat ik ’m nu direct zou willen kopen, maar ik ben gewoon benieuwd.

[me]HornEd denkt dat er weinig reacties zullen komen. :N Maar is het proberen waard.[/me]gr
Kan je niet helpen, maar wel grappig om te lezen. Wist niet dat ze uberhaupt ooit gemaakt waren. jammer he. Heb zelf ook een 'naakte', V-raptor 650 zou wel erg tof zijn
 
Kan je niet helpen, maar wel grappig om te lezen. Wist niet dat ze uberhaupt ooit gemaakt waren. jammer he. Heb zelf ook een 'naakte', V-raptor 650 zou wel erg tof zijn

Tja, ik heb vol goede moed zo’n twee jaar gewacht op m’n bestelde rode V Raptor....



..voor noppes dus.
Langer wachten was geen optie meer, als je je oude motor inmiddels al twee jaar niet meer hebt.

Maar ik heb wel veel lol gehad op de ‘tweede’ keus: Honda Hornet 600. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan