Op zoek naar vrouwelijke cruisers op dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
precies ik heb ook zo'n ding, had me voor genomen om al het plastic te vervangen door eigen dunne metalen covers e.d. maar ja dan ben je er nog niet, koplamp, spatborden, luchtfilter, ... nee te veel plastic op een dragstar... dus ik zie ook maar af van mijn voornemen....
 
Ha die Dragske, eindelijk een vrouwelijk cruiser rijdster die je geen bitch vindt. haha moet je mijn nickname zien.
Ik rijd ook een Dragstar 650 Classic (een pikzwarte) en ik kom toevallig ook uit de regio Eindhoven.
Geen betere fiets dan een Dragstar. Laat de rest maar lekker lullen, niets van aantrekken hoor!!!
Wie of wat zijn die City-trippers eigenlijk?
 
Ha die Dragske, eindelijk een vrouwelijk cruiser rijdster die je geen bitch vindt. haha moet je mijn nickname zien.
Ik rijd ook een Dragstar 650 Classic (een pikzwarte) en ik kom toevallig ook uit de regio Eindhoven.
Geen betere fiets dan een Dragstar. Laat de rest maar lekker lullen, niets van aantrekken hoor!!!
Wie of wat zijn die City-trippers eigenlijk?
Kunnen jullie lekker over plastic kleppe. :W
 
Moet jij niet gaan afwassen en stofzuigen???? ;)
Tegels-en houten vloeren.Vaatwasser.Strijken doe ik niet.Vanmorgen al twee keer de honden uitgelaten.Nu ff anderhalf uur poetsen.Daarna uurtje sportschool.3 uur effe een pint of twee gaan pakken.naar huis om te koken.Daarna ff remmerij van den Deutz in orde maken.
Nog niet zo verkeerd. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan