Opknapper DR500s uit 1981 voor 250 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Hallo allemaal,

Ik heb een Suzuki DR500s uit 1981met kenteken in de garage staan die weg kan ivm het hebben van te veel projecten. Hij is dus belastingvrij. Kilometerstand is rond de 31.500. Ding staat nu een jaar in de schuur, maar ik heb door de andere projecten er nog niets aan gedaan. Banden en ketting/tandwielen zijn prima. Echter motorisch moet hij nog wel een goede beurt krijgen: olie+filter, kleppen stellen enz. Er zit een tik in het blok, dat kan simpelweg de klepspeling zijn, maar kan ook een lager zijn oid. Hij komt moeilijk boven de 4000 toeren. Ik heb nog niet de carb schoongemaakt of een bougie vervangen. Hij start echter prima, na een paar maanden stilstand loopt hij in 3 trappen. Uitlaatdemper is gaar en moet vervangen worden. Achtervering is lek. Knippers doen het volgens mij ook niet. Motor mag voor 250 euro van eigenaar wisselen. Interesse? Ik lees het hier wel of via de PM.

full
 
Motor is te bezichtigen in Katwijk (zh) :)

Even over denken is genoteerd ;)
 
Laatst bewerkt:
Prijs is bespreekbaar overigens. Iemand lekker sleutelen of voor de onderdelen een DR nodig?
 
Nog een schopje :)

Ik heb een geinteresseerde via marktplaats, maar er zijn nog geen concrete afspraken gemaakt. Zodra die er wel zijn, laat ik het even weten.
 
Ey heb je hem nog? Heb eventueel wel interesse, zoek nog een leuk goedkoop fietsje, en ik woon in valkenburg...kan ik miss een keertje komen kijken?
 
Ja, ik heb hem nog :Y Valkenburg is inderdaad om de hoek. Morgenavond komt er iemand kijken via marktplaats. Mocht het niets worden, dan stuur ik je wel een emailtje. Ik laat het sowieso in dit topic weten of hij morgen verkocht is of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan