Oplichter actief op Speurders en 2ehands.nl

Krijg dagelijks mailtjes van mensen die intresse hebben in een motor.
Bieden ze meer dan de vraagprijs.(dan weet je eigenlijk al genoeg)
Reageer je dat ze hem mogen komen halen.
Krijg je een heel verhaal dat ze zelf op een boortoren werken en of je hem opmwilt sturen.
Geld word uiteraard overgemaakt via via.


Mijn laatste mail was, dat ik de politie al geïnformeerd had en dat er een inval onderweg was :+
 
Check bij RDW laat zien dat hij een schadeverleden heeft en is ingevoerd.... kortom de 3 duizend euro klopt misschien wel ;-)

Leuke prijs die 3000 rooien.

Tja......2 maanden buitenland en schade ? Bedoel je die EEGK code ?

Datum eerste toelating 24-02-2009
Datum eerste afgifte Nederland 23-04-2009


Bijzonderheden Basis: EEGK-9999

Een voertuig kan zijn toegelaten tot de weg onder bepaalde voorwaarden. Daarnaast kunnen er aanvullende gegevens zijn. Deze voorwaarden en aanvullende gegevens worden hier weergegeven.


Het is mogelijk dat op het kentekenbewijs onder bijzonderheden een vermelding staat die niet op deze website wordt getoond
 
Deze code heeft te maken met emissiebestrijdingssystemen. Die code kan gegeven worden, als er geen kat onder voertuig zit. Heeft niets met een schadeverleden te maken. Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat er gen schadeverleden is.
 
Deze code heeft te maken met emissiebestrijdingssystemen. Die code kan gegeven worden, als er geen kat onder voertuig zit. Heeft niets met een schadeverleden te maken. Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat er gen schadeverleden is.


Oke bedankt :t maar hoe zag norwin dan dat de motor een schadeverleden had ?
 
Deze code heeft te maken met emissiebestrijdingssystemen. Die code kan gegeven worden, als er geen kat onder voertuig zit. Heeft niets met een schadeverleden te maken.

Die code zou bijzonder belangrijk zijn als er straks toch een APK keuring voor motoren zou komen. Dan heb je daar veel voordeel van !




hoe zag norwin dan dat de motor een schadeverleden had ?
Vraag ik mij ook af, het RDW laat daar niets van zien.

RDW laat daar op de openbaar toegankelijke site sowieso nooit iets van zien.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan