originele demper demonteren CBR 1000 RR

siko

Die hard MF'er
5 dec 2004
507
0
Lelystad
Beste mensen,

Vandaag heb ik een LeoVince slip-on voor mijn motor gekocht. En natuurlijk wilde ik hem zo snel mogelijk eronder schroeven.
Dat was alleen niet helemaal aan het lukken. Want na 5 uur lang mijn originele demper eraf proberen te halen, wilde die er nogsteeds niet af.

Ik kan hem nu ongeveer 2 centimeter heen en terug bewegen (dus hij zit wel los) maar verder dan dat komt die echt niet.

de exup heb ik er al uit. weet iemand of ik verder misschien iets vergeten zou kunnen zijn?

het gaat om het fireblade 2007 model.

alvast bedankt. Groetjes serkan
 
Owke, maar als ie los is van de motor en je kan hem schuiven is het toch gewoon alleen van de voorstepijp eraf schuiven.
Zit er niet een braam waar die achter blijft hangen en moet je gewoon even de knijppunten wijder krijgen.
Even een schroevendraaier er tussen slaan voorzichtig.
Dan gewoon met bewegen eraf trekken.
 
hamer.jpg
 
nee ik heb op verschillende topics al gezien dat die eraf moet.. en het zit niet onder de motor.. het zit gewoon vlak bij de demper. het zijn die 2 kabeltjes
 
haha. het is al gelukt..

Ik had de kentekenhouder niet los gemaakt omdat ik dacht dat dat niet nodig was.. Later toch maar eraf gehaald en tadaa..

evengoed bedankt voor jullie reacties *D

alleen nu kan ik weer het geluid niet horen, omdat de accu leeg blijkt te zijn |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan