Oud Coureur Peter looijesteijn overleden..

Wilddam

MF veteraan
11 mei 2003
17.273
45
Almelo
Na een lang ziekbed:


klik..

'(

Sterkte aan de familie en de nabestaanden...

[img=100,80,1]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-884AXLIT.jpg[/img] <---- Klik is groot...
 
Heelaas veel te vroeg overleden .

Familie ,vrienden en kenissen gecondoleerd met dit grote verlies .

Peter R.I.P.

full
 
Triest nieuws...

Was net een beetje voor mijn tijd, maar er was destijds in de jaren '70 een hele familie Looijesteijn toch? Co, Peter en nog meer?

Wegracen leefde toen nog echt in Nederland.
 
Hallo ik stuur je deze mail omdat ik om een gunst wil vragen. Misschien heeft u het al vernomen maar Peter Looijesteijn is afgelopen woensdag overleden.

Hij was een groot Yamaha fan en heeft zelf 2 RD 350 in de schuur staan. Ook heeft hij in Nederland op wegracegebied veel betekend voor Yamaha.

Nou is aanstaande maandag de uitvaart van Peter en probeer ik zo veel mogelijk 2 takt machines te verzamelen om hem te begeleiden naar zijn laatste rustplaats.
Nu is mijn vraag of u zoveel als mogelijk kunt verzamelen om maandag in Breezand aanwezig te zijn bij de uitvaart van Peter.

Ik hoor graag van u. Mijn nummer is 06-57564504. mvg Rob Leek team RHL racing
 
Hallo ik stuur je deze mail omdat ik om een gunst wil vragen. Misschien heeft u het al vernomen maar Peter Looijesteijn is afgelopen woensdag overleden.

Hij was een groot Yamaha fan en heeft zelf 2 RD 350 in de schuur staan. Ook heeft hij in Nederland op wegracegebied veel betekend voor Yamaha.

Nou is aanstaande maandag de uitvaart van Peter en probeer ik zo veel mogelijk 2 takt machines te verzamelen om hem te begeleiden naar zijn laatste rustplaats.
Nu is mijn vraag of u zoveel als mogelijk kunt verzamelen om maandag in Breezand aanwezig te zijn bij de uitvaart van Peter.

Ik hoor graag van u. Mijn nummer is 06-57564504. mvg Rob Leek team RHL racing
Mooi gebaar, het is dat ik geen 2-takt meer heb..

Veel te jong '(
 
Allen bedankt voor de berichten.

Triest nieuws...

Was net een beetje voor mijn tijd, maar er was destijds in de jaren '70 een hele familie Looijesteijn toch? Co, Peter en nog meer?

Wegracen leefde toen nog echt in Nederland.

Zoals op de foto erboven te zien is (achter Peter op de bus): Co, Harry (mijn vader), Peter en George. In die tijd een bijzondere verschijning: 4 racende broers... Allen waren op een of andere manier nog steeds met de wegrace betrokken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan