Paarden, paarden en nog eens paarden..

1 paard is nog niet het ergste, maar het is net als met schapen: als er 1 over de dam is ... is het hek van de dam.

Vorige week zondag in de buurt van Hoogeloon en Esbeek rondgereden. Daar zie je zelfs heel veel paarden met zo'n karretje erachter |( |(
 
Het beste is idd om even van t gas te gaan.
Je kan wel heel stoer doen en gas geven, maar dan lach je zelf niet het laatst!!

Ik kreeg pas een scootertje die tegen een paard was aangereden, en geloof me je herkende er geen voertuig meer in!!

Dus relax, sit back en ben je er voorbij, full speed!!!! :]
 
Hey ik heb ook knolgereden, maarre ikke ben niet truttig hoor

Er zijn natuurlijk uitzonderingen...

Maar er zijn me toch trutten bij, die voelen zich zelfs te goed om je ook maar 1 blik waardig te gunnen.
 
Ik heb meer last van die klote wielrenners! :(

Je zou zowat denken dat er echt geen rem op zo'n fiets zit en dat gebrul van "kijk uit" wordt je al helemaal niet goed van.
 
Zullen die lui die gisteren vogels zaten te kijken bij Lauwersoog ook wel leuk gevonden hebben toen er een kudde van 9 motoren voorbij kwam. Vroam... weg vogels })
Wie was trouwens die gek die nog ff bij al die gasten in de verrekijkers zat te zwaaien?? *D

Bij paarden doe ik altijd ff kalm aan, ook bij het inhalen van een paardentrailer bv. 'k Heb een hekel aan mensen die er naast gaan toeteren ofzo, die mogen van mij door het leven met een paar tanden minder..
 
Ik heb meer last van die klote wielrenners! :(

Je zou zowat denken dat er echt geen rem op zo'n fiets zit en dat gebrul van "kijk uit" wordt je al helemaal niet goed van.

:^

Lekker de hele weg in beslag nemen en zo...

Ook als wandelaar wordt je gek van die buikige felgekleurde gasten die denken dat de hele weg van hun is. Zelfde geldt trouwens voor ATB'ers in de bossen.
 
:^

Lekker de hele weg in beslag nemen en zo...

Ook als wandelaar wordt je gek van die buikige felgekleurde gasten die denken dat de hele weg van hun is. Zelfde geldt trouwens voor ATB'ers in de bossen.

top 5

1 wielrenners
2 skeelers
3 hardlopers
4 paardrijders
5 los lopende honden

allemaal :r :r

kwam laatst op een dijk een vette amerikaanse bak tegen
die auto was zo breed dat hij de dijk in beslag nam :j :j
 
top 5

1 wielrenners
2 skeelers
3 hardlopers
4 paardrijders
5 los lopende honden

allemaal :r :r

kwam laatst op een dijk een vette amerikaanse bak tegen
die auto was zo breed dat hij de dijk in beslag nam :j :j
klopt nog niet helemaal;
1 Koekblikken
2 wielrenners
3 skeelers
4 hardlopers
5 paardrijders
6 los lopende honden
 
hehehe, niet lang geleden hard moeten remmen voor een skeeler die in het midden van de weg ging rijden... :]

kledder... skeeler onderuit van schrik :j

Ik stond gelukkig al stil :)
 
Laatst bewerkt:
top 5

1 wielrenners
2 skeelers
3 hardlopers
4 paardrijders
5 los lopende honden

allemaal :r :r

kwam laatst op een dijk een vette amerikaanse bak tegen
die auto was zo breed dat hij de dijk in beslag nam :j :j

Denk dat motorrijders bij veel mensen ook hoog in dit rijtje staan.

Kortom, leven en laten leven. Dan hebben we het minste last van elkaar.
 
Ik heb meer last van die klote wielrenners! :(

Je zou zowat denken dat er echt geen rem op zo'n fiets zit en dat gebrul van "kijk uit" wordt je al helemaal niet goed van.

Dat "kijk uit" roepen ze natuurlijk omdat er op die dure fietsjes niet eens een simpele bel zit.
Dat moet ik altijd even zeggen/roepen als ik zelf ook op de fiets(Gazelle)zit,en er komt zo'n losgeslagen kudde langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan