Paddockpass wsbk assen

robster 550

Die hard MF'er
24 jan 2011
340
0
Ik kan 2 pirelli paddockpassen overhouden van iemand die ze vandaag kreeg op de pirelli dag in francourchamps maar zelf niet kan gaan, dit is enkel een plastiek kaartje aan een necklace, er staat ook enkel paddockpass op, zijn deze ook geschikt als algemene toegang of moet die apart betaald worden?

Op de site van pirelli staat dat de algemene toegang inbegrepen is maar ik ken de kerel niet en houd er ook wel rekening mee dat hij misschien een pakket heeft gekregen met 2 toegangskaarten en 2 paddockpassen maar alles apart wil verkopen... en ik aan de ingang nog is 49€ mag betalen als ik de paddockpass laat zien want dan is het een dure pass natuurlijk

Alvast bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
Gewoon circuit bellen/mailen,weet je het iig zeker.
Hier zul je een brede variatie van antwoorden krijgen van nee via misschien naar ja.
 
Had gehoopt dat er nog iemand die de pass heeft gekregen op een pirellidag kan bevestigen dat er geen extra toegangskaarten bij de pass zittenen dat het plastiek kaartje voldoende is om de kassa te passeren
 
klopt, plastic kaartje is genoeg..heb je geen parkeerkaart erbij?
scheelt wachten bij de kassa, via de ingang aan de tunnelweg ben je veel vlotter binnen..
 
Laatst bewerkt:
Geen parkeerkaart erbij maar we zouden op zaterdag al gaan met de mobilhome, geen parkeerprobleem dus op zondag😉
 
Ook ik kan bevestigen dat het plastic kaartje voldoende is om gewoon binnen te komen. Overigens hoef je dan dus ook niet te wachten bij de kassa en wachten bij de ingang is m.i. wel te overzien. Wel is de tunnelingang korter, maar al met al scheelt het ook weer niet enorm veel als je er tijdig bent.
 
normaler wijs moet je met de paddock pas gewoon binnen komen op het circuit .
kan zijn dat je een keer op het paddock je pas moet laten zien om daar binnen te komen maar voor de rest moet dat geen probleem zijn.
 
Nee he .................


full
 
Je kunt er wel de tribunes mee op, er zijn geen aparte kaarten meer voor de tribunes. Eenmaal binnen = binnen en kun je zitten waar je wilt.
 
Je kunt er wel de tribunes mee op, er zijn geen aparte kaarten meer voor de tribunes. Eenmaal binnen = binnen en kun je zitten waar je wilt.

:^

Vorig jaar had ik zo'n paddock pas van Pirelli (leuk dat je dr op staat als pneumatisch ingenieur :+ ) en naar binnen wandelen was geen probleem. Pas toen ik de GT op wilde naar m'n vrienden begon het gezeur dat deze pas alleen voor de andere plaatsen was. Uiteindelijk gewoon doorgelopen via een andere trap.

Dit jaar is dus vrij zitten.
 
Ook ik kan bevestigen dat het plastic kaartje voldoende is om gewoon binnen te komen. Overigens hoef je dan dus ook niet te wachten bij de kassa en wachten bij de ingang is m.i. wel te overzien. Wel is de tunnelingang korter, maar al met al scheelt het ook weer niet enorm veel als je er tijdig bent.

Mooi,want ik heb er ook 1 *O*

Is deze trouwens voor heel het weekend?

SOCIAL_TITLE :)
 
Laatst bewerkt:
Dacht ook dat er geen controle meer is aan de tribunes, kaarten zijn binnen, op naar een leuk ( hopelijk droog) weekend!

Ps: Merci voor de bevestiging!
 
Of na de races gewoon de paddock binnenlopen, dan is er geen controle meer. Zo zijn Twonha en ik ook na de Superbikes in Duitsland vorig jaar de paddock op gewandeld toen de races voorbij waren. Geen controle en een heel relaxt sfeertje.
 
Of na de races gewoon de paddock binnenlopen, dan is er geen controle meer. Zo zijn Twonha en ik ook na de Superbikes in Duitsland vorig jaar de paddock op gewandeld toen de races voorbij waren. Geen controle en een heel relaxt sfeertje.

Ik liep er ieder jaar binnen sinds het weer op de nurburgring was :Y

Had ik zeker iedere keer mazzel :) :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan