Pak me dan op kenteken en wordt gepakt

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Het is wachten op de eerste Bubba die ze echt pakt _O-
 
Hier in B hangt het ervan af.
Als er toevallig wél een E keur op vermeld staat, en de lichtsterkte is genoeg, mag het gewoon hoor.
En als het LED's zijn, zal het aan lichtsterkte niet ontbreken.

Als het Chinese ledjes zijn zal het aan enig licht ontbreken. Zie vaak genoeg aftermarket spul waar nauwelijks licht uit komt. ook op motoren.
 
Een motoragent, of zwaantje, zoals wij ze noemen. Rij je echt niet kwijt.
o ja, best wel! Zelfs met een (opgevoerde) brommer.
Ooit een agent achter me aan gehad. Natuurlijk was die veel sneller.

Ik had echter 2 voordelen die hij niet had:
1 Mijn brommertje was heel smal. 2 Mijn gebiedskennis daar ter plaatse was TOP!

Uiteindelijk een achterom-tuinpad ingereden met aan andere zijde diverse uitgangen.
Dikke BMW liep na een paar meter al vast. Tsja, uit welke uitgang gaat ie komen?
Als je het goed deed, hoefde je alleen de weg over te steken om bij andere huizen bij de achter-tuinpaadjes te komen. Agent nooit meer gezien!

Een andere optie was om volgas het mulle zand in het bos in te rijden. Een maat van mij wist zo te ontkomen. Die dikke BMW was daar vrij snel uitgekakt!

Een Zwaantje voelt zich ook niet thuis in het bos!
 
Och, hier in mijn wijk rijden figuren zonder helm of kentekenplaat op motorscooter of motor rond. Vraag me af of je dan nog verzekerd bent als er wat gebeurt.
 
Kost € 900,= eigen keuze kenteken.

Is zelfs €2000,-. Maar omdat de inkomsten op gepersonaliseerde platen terugliep het afgelopen jaar wordt het teruggezet naar €1000.-
Kwam vooral omdat gepersonaliseerde platen niet konden worden gepakt door trajectmetingen, daarom hebben ze de prijs verhoogd van €1000 naar €2000.
Dat is schijnbaar opgelost. Alhoewel ik nog steeds het idee heb dat motoren vaak niet worden meegepakt op trajectmetingen. Heb er nog nooit een boete voor ontvangen.

Toch wel leuk om nog eens te hebben zo'n plaat.
 
Laatst bewerkt:
Is zelfs €2000,-.
Dat dus.
Maar omdat de inkomsten op gepersonaliseerde platen terugliep het afgelopen jaar wordt het teruggezet naar €1000.-
Kwam vooral omdat gepersonaliseerde platen niet konden worden gepakt door trajectmetingen, daarom hebben ze de prijs verhoogd van €1000 naar €2000.
Het was een voorstel om het weer naar 1000€ te brengen, omdat het aantal aanvragen sterk afgenomen zou zijn, maar een of andere politieker oordeelde dat de sterke afname eerder het gevolg is van uitdovende rage, en al te veel gewilde combinaties zijn al bezet.
Het zou dus afgelast zijn om de prijs weer af te bouwen

Of dat niet-flitsbaar er wat mee te maken heeft is maar iets wat men ons wijsmaakte
Dat is schijnbaar opgelost. Alhoewel ik nog steeds het idee heb dat motoren vaak niet worden meegepakt op trajectmetingen. Heb er nog nooit een boete voor ontvangen.
Intussen kunnen ze dus idd lekker geflitst worden.
En zeg nu zelf, de meeste eigenaren met een perso-plaat, als die een bekeuring krijgen, betalen ze met de glimlach, en lachen bij staande houding de politieagent(e) gewoon in het gezicht uit, om hen te laten voelen dat ze véél lager op de sociale ladder staan dan zijzelf :')
nee, ze zijn uiteraard lang niet allemaal zo, er zijn zelfs "gewone" mensen die het eenmalige hoge bedrag ervoor over hebben voor zo een plaat.
Toch wel leuk om nog eens te hebben zo'n plaat.
Vind ik ook, ik heb er nog aan gedacht eentje aan te vragen toen het nog 1000€ was, maar heb te lang getwijfeld om verschillende redenen, en toen werd het plots 2000€, en was het helemaal weg uit mijn gedachte ...
Had er dan zo moeten uitzien:
full
 
Als het Chinese ledjes zijn zal het aan enig licht ontbreken. Zie vaak genoeg aftermarket spul waar nauwelijks licht uit komt. ook op motoren.
Ik heb anders ook Chinese DRL's op mijn motor bij geplaatst ...
... heb ze een beetje naar beneden moeten richten, anders gewoon verblindend.

Lijkt me ook helemaal niet dat iemand met een 150.000€ auto, er Chinese lichtblokken zal insteken, die bestellen die bij een goed en bekend bedrijf, zonder naar de prijs te vragen ;)
 
Dat dus.Het was een voorstel om het weer naar 1000€ te brengen, omdat het aantal aanvragen sterk afgenomen zou zijn, maar een of andere politieker oordeelde dat de sterke afname eerder het gevolg is van uitdovende rage, en al te veel gewilde combinaties zijn al bezet.
Het zou dus afgelast zijn om de prijs weer af te bouwen

Of dat niet-flitsbaar er wat mee te maken heeft is maar iets wat men ons wijsmaakteIntussen kunnen ze dus idd lekker geflitst worden.
En zeg nu zelf, de meeste eigenaren met een perso-plaat, als die een bekeuring krijgen, betalen ze met de glimlach, en lachen bij staande houding de politieagent(e) gewoon in het gezicht uit, om hen te laten voelen dat ze véél lager op de sociale ladder staan dan zijzelf :')
nee, ze zijn uiteraard lang niet allemaal zo, er zijn zelfs "gewone" mensen die het eenmalige hoge bedrag ervoor over hebben voor zo een plaat.Vind ik ook, ik heb er nog aan gedacht eentje aan te vragen toen het nog 1000€ was, maar heb te lang getwijfeld om verschillende redenen, en toen werd het plots 2000€, en was het helemaal weg uit mijn gedachte ...
Had er dan zo moeten uitzien:
[afbeelding]

Kijk, zo leren we weer wat bij.
Ik vind het ook veel. Zelfs €1000 is er wat over, maar toch. Wel een pak toffer dan de standaard platen.
Ik rij regelmatig richting Turnhout waar ook een trajectmeting zou moeten zijn. Zelfs 100 waar 70 mag heb ik nog geen boete ontvangen tot op heden. Hopen dat ze ook uitblijven.
 
Een motoragent, of zwaantje, zoals wij ze noemen. Rij je echt niet kwijt.

Op een crosser echt wel.

Genoeg die dat kunnen al op 16 jarige leeftijd. Ik heb er naar zitten kijken toen ik 16 was en het was best genieten (daar zal ik niet om liegen).

Zelfs met schakelbrommers die uiteraard geen 45 km\h deden. Het was er dan nooit 1 met een scooter.

Een vriend van mij had ee 250cc crosser toen die 16 was en ze kregen hem niet te pakken. Zelfs niet zonder uitlaat tijdens Luilak.

Ik heb zelf nooit de drang gehad het eens te proberen. Ben waarschijnlijk een te grote angsthaas :)

Wij komen ook uit Zaanstad. Wonen daar misschien alle gekke bij elkaar? :/

Ik praat wel over pak hem beet, 15, 16 jaar terug bedenk ik nu. -O-

Misschien dat die agenten nu beter kunnen sturen daar. De motoren zijn overigens niet veranderd wat betreft het model!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan