parts classics te koop (gevonden)

Odd82

Die hard MF'er
2 aug 2005
417
0
Lelystad
Heyhey,


Ik merk bij mezelf dat ik wel behoefte zou hebben aan een topic alleen gewijd aan onderdelen voor brikken/classics. Of die ene aanbieding die je anderen niet wilt onthouden.
Dit omdat ik wel een beetje zoek op marktplaats en speurders, maar daar niet zo handig in ben... En ik toch onderdelen zoek.
En buitenlandse sites ben ik al helemaal niet in thuis...


Dus een topic waarin je advertenties die je op (buitenlandse) verkoop sites of clubsites oid tegenkomt kan posten of waar je een zoekvraag naar een onderdeel kwijt kan.
Ook bijvoorbeeld webshops toegewijd aan classics/caferacers/oid...

En voor de mods, nee, het is geen spam, aangezien het niet onze eigen advertenties zijn ;-P

Oh en mocht het al bestaan op het forum...excuus...

Graag jullie mening of dit wat is.


Oh en btw, laat ik het spits afbijten, kwam deze tegen die denk ik wel interessant kan zijn (mits de prijs goed is natuurlijk):

http://motoren.marktplaats.nl/motor...-yamaha-sr500-met-dubbele-schijfrem-voor.html
 
Als je www.veilingkijker.nl intoetst, krijg je meerdere verkoopsites tegelijk op één zoekopdracht succes :W
 
net zoals advertentiezoeker.nl?
Maar dan nog kom je toch niet op buitenlandse sites, buitenlandse webshops, fora uit het buitenland, etc?
 
Dat is zeker een mooie aanbieding! Je moet alleen wel heel veel geluk hebben wil je net een onderdeel posten waar de ander baat bij heeft :P

Is er al een topic met onderdelenwebsite, zodat iedereen daar zelf wat op kan gaan zoeken? Zowel origineel als voor het ombouwen tot cafe racer, superbike of bobber en buitenlandse en nederlandse sites.

Dat lijkt mij handig!
 
ja idd, pas zag ik hier ergens ook bijv een link voorbij komen van een duitse webshop met caferacer onderdelen, maar kan die link nu nergens terug vinden....
En een link van een duitse site waarop je advertenties kan plaatsen als het gaat om klassieke/race motoren en parts; kan ik ook niet meer terug vinden :-(
 
maar ik moet bekennen, ik heb ook een beetje een hidden agenda.....
De andere reden om dit te doen is ook om weer iets meer te lezen te hebben in het "brikken/klassiekers" gedeelte van het forum.

Want lang niet alle projecten hier (inclusief de mijne) maken flinke vorderingen, maar het is toch leuk om af en toe wat te snuffelen of te lezen te hebben op het forum, toch?
 
ja idd, pas zag ik hier ergens ook bijv een link voorbij komen van een duitse webshop met caferacer onderdelen, maar kan die link nu nergens terug vinden....
En een link van een duitse site waarop je advertenties kan plaatsen als het gaat om klassieke/race motoren en parts; kan ik ook niet meer terug vinden :-(

Google is de game :Y

Intikken wat je zoekt.............simpeler kan echt niet hoor :N
Eventueel de . landaanduiding er bij............dus wat je zoekt + b.v. .de of gb of nl .
 
kan alles wel googlen, maar vond dit forum zo leuk om af en toe eens te bekijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan