passen twee motoren in een volkswagen bus

Bij mij wel..
Vw bus enkelcabine

1x Bmw F650gs
1x Suzuki DR350 (andersom..)
Kleding, helmen
Stoeltjes
Bier :)
Gereedschap ;(

full



Groeten!
 
Ik had een VW Transporter T4 Dubbele cabine en verlengd. Daar paste met moeite onze Guzzi V50 schuin in. Dus lijkt het mij dat jou 2 motoren sowieso niet passen.....
 
Ik heb ook een T4 gehad, dubbel cabine en std wielbasis. Daar paste diagonaal makkelijk mijn VFR400 (NC24) in. De verlende T4 is 30 cm langer. Het hangt dan van het type dubbel cabine af of het past. Er zijn bij mijn weten twee typen geleverd voor een verlengde T4. Een standaard versie met 10 cm meer been ruimte en een versie met meer laadruimte (dezelfde dubbelcabine als voor de standaard wielbasis).

gewoon proberen dus...?
 
helaas gaat niet passen, ik heb een CB250N in een verlengde cabine transporter gehad (dubbele persoons cabine, en extra lange laadruimte) en die CB250 ging er schuin gemakkelijk in, maar rechtuit had het gewoon neit gegaan.

Ik weet niet wat de maten van een CB zijn, maar ik ben zo maar bang dat die VFR een tikkie groter is... -O-
 
Het past, kenissen van ons zijn laatst naar italie gereden met een ZX12R en een GSX600F + trapfiets achterin. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan