Pedro Acosta

Wat zorgt deze man toch voor een leven in de brouwerij !
Zet gewoon het fabrieksteam voor lul, makkelijker kan ik het niet maken.

ventje is zo slim, handig en totaal niet bang en heeft nog "iets"over ook nog.
Als Vinales geen perfect weekend had gehad dan was Pedro gewoon de winnaar geweest
 
Binder is sinds afgelopen week geblesseerd, de vorige twee wedstrijden was Acosta ook supersterk.
Voor wat betreft de wedstrijd, helemaal mee eens. FANTASTISCH.
Klopt, ik zie Binder alleen elke keer een stuk verder van voren blijven dan Miller.
Waar Miller altijd afzakt of valt, stoomt Binder vaak op. Een geweldige rijder. OOK 8-)
 
Klopt, ik zie Binder alleen elke keer een stuk verder van voren blijven dan Miller.
Waar Miller altijd afzakt of valt, stoomt Binder vaak op. Een geweldige rijder. OOK 8-)
Binder is een echte zondag rijder :) Sprintraces doet hij ook leuk. Ik ben wel fan. En nu ook van Acosta :Y En eigenlijk ook van Marquez, maar ik ben er nog niet aan toe om dat toe te geven.... En ik vergeet Bezzechi bijna!
 
  • Eens
Waarderingen: jbt
MM mag morgen met pensioen
Bezecchi valt vies tegen tot nu
Acosta is genieten
 
Ja zo lust ik er nog wel een..als iedereen gevallen was had Bo gewonnen
Daarbij was Binder geblesseerd.
Niettemin was t een genot deze wedstrijd!
Jajajja en als de bom was gevallen had niemand gewonnen ;)
Ik doelde er meer op dat Vinales dit weekend een maat te groot was voor de rest van het veld, Acosta was een goeie 2de !

Binder is geblesseerd en maakte natuurlijk ook nog de fout in de kwali waardoor hij met zn 2de fiets moest gaan, schijnt dat die compleet anders afgetseld stond vanuit de fp er voor
 
Marc zal wel regelmatig achter z'n oren krabben of dit nou echt de juiste stap was.
Hij zit er beter bij dan op de Honda maar het is lang niet de droom overstap waar velen het over hadden
 
Marc zal wel regelmatig achter z'n oren krabben of dit nou echt de juiste stap was.
Hij zit er beter bij dan op de Honda maar het is lang niet de droom overstap waar velen het over hadden
Er heeft eens iemand gezegd dat het een jaar duurt vooraleer je volledig gewend bent aan een nieuwe machine. Ik dacht dat het een meervoudig wereldkampioen was die dat zei. En daar kan ik wel inkomen.
 
Marc zal wel regelmatig achter z'n oren krabben of dit nou echt de juiste stap was.
Hij zit er beter bij dan op de Honda maar het is lang niet de droom overstap waar velen het over hadden
We hebben nu 3 weekenden gehad en hij draait al 3 weekenden helemaal voorin mee.
Volgens mij doettie het prima op die Duc.
Hij heeft (nog) niet die overmacht die hij een paar jaar terug op Honda had, maar hij is ook een paar jaar ouder en heeft in de tussentijd een paar beste opneukers gehad. Ik verwacht ook niet dat die overmacht weer terug gaat komen, maar hij gaat waarschijnlijk wel races winnen.
 
Marc zal wel regelmatig achter z'n oren krabben of dit nou echt de juiste stap was.
Hij zit er beter bij dan op de Honda maar het is lang niet de droom overstap waar velen het over hadden
Waarom niet? 4 Honda's op de laatste 4 plekken voordat er 3 uitvielen. De overige stijf achteraan.
Marc rijdt nu voorin mee op de motor waarmee bv Bastianini zo'n beetje achteraan reed. Die staat nu 2e in het kampioenschap op een 2024 machine. Tuurlijk valt Marc (nog) teveel, maar zodra hij wel rolt zit hij bij of zelfs vóór de regerend wk en Martin. Als ik Bagnaia of Martin was zou ik er helemaal niet gerust op zijn, net als die dekselse Acosta.
 
Er heeft eens iemand gezegd dat het een jaar duurt vooraleer je volledig gewend bent aan een nieuwe machine. Ik dacht dat het een meervoudig wereldkampioen was die dat zei. En daar kan ik wel inkomen.
Als een snotneus al in zijn 2e race ooit op een MotoGP machine op het podium kan komen dan mag je van een meervoudig wereldkampioen dat ook verwachten. MM kwam ook zo in de MotoGP of is de overstap van Moto2 gemakkelijker :?
 
Als een snotneus al in zijn 2e race ooit op een MotoGP machine op het podium kan komen dan mag je van een meervoudig wereldkampioen dat ook verwachten. MM kwam ook zo in de MotoGP of is de overstap van Moto2 gemakkelijker :?
Maar die snotneus werd in zijn debuutseizoen al direct wereldkampioen. Zegt wel iets over het talent waarover hij beschikt. Hij heeft zijn jeugdigheid mee, maakt het veel makkelijker om aan te passen aan nieuw omstandigheden. MM moet eerst zijn oude gewoontes ( 12 jaar honda ) zien te overwinnen. Dus vraagt wat meer tijd.
 
Als een snotneus al in zijn 2e race ooit op een MotoGP machine op het podium kan komen dan mag je van een meervoudig wereldkampioen dat ook verwachten. MM kwam ook zo in de MotoGP of is de overstap van Moto2 gemakkelijker :?
Marquez z'n eerste podium voor Ducati kwam óók in het tweede wedstrijdweekend: hij werd tweede in de sprint race. En ook in Amerika werd Marquez tweede in de sprint. Die podiumresultaten zijn er al. In Portugal crashte hij met Pecco voor p4/5 (afhankelijk van hoe je dat precies wil bekijken), en in Amerika crashte hij vanuit p1.

De snotneus en de oude titaan zijn allebei vooraan te vinden. Van Marquez was dat min of meer verwacht, van Acosta is het onverwacht.
 
We hebben nu 3 weekenden gehad en hij draait al 3 weekenden helemaal voorin mee.
Volgens mij doettie het prima op die Duc.
Hij heeft (nog) niet die overmacht die hij een paar jaar terug op Honda had, maar hij is ook een paar jaar ouder en heeft in de tussentijd een paar beste opneukers gehad. Ik verwacht ook niet dat die overmacht weer terug gaat komen, maar hij gaat waarschijnlijk wel races winnen.
Begrijp me niet verkeerd, hij doet voor mij precies wat ik er van verwacht had.
Maar er waren heel veel mensen die riepen dat hij meteen alles op een hoopje zou rijden, daar doel ik op
Waarom niet? 4 Honda's op de laatste 4 plekken voordat er 3 uitvielen. De overige stijf achteraan.
Marc rijdt nu voorin mee op de motor waarmee bv Bastianini zo'n beetje achteraan reed. Die staat nu 2e in het kampioenschap op een 2024 machine. Tuurlijk valt Marc (nog) teveel, maar zodra hij wel rolt zit hij bij of zelfs vóór de regerend wk en Martin. Als ik Bagnaia of Martin was zou ik er helemaal niet gerust op zijn, net als die dekselse Acosta.
Ik snap je vergelijking met Bastianini niet zo goed ?
Bestia reed vorig jaar al in het fabrieks team op de 23 machine maar had veel ( lichamelijke ) ellende, de gp24 van dit jaar lijkt niet meteen een verbetering nu ze veel chatter problemen hebben
 
Marc Marquez werd 3e in z'n eerste MotoGP wedstrijd en won de tweede en werd ook wereldkampioen in zijn debuutjaar.
Dat kan Acosta al niet meer inhalen.
Maar verschillende periodes met elkaaar vergelijken is lastig.
 
Begrijp me niet verkeerd, hij doet voor mij precies wat ik er van verwacht had.
Maar er waren heel veel mensen die riepen dat hij meteen alles op een hoopje zou rijden, daar doel ik op

Ik snap je vergelijking met Bastianini niet zo goed ?
Bestia reed vorig jaar al in het fabrieks team op de 23 machine maar had veel ( lichamelijke ) ellende, de gp24 van dit jaar lijkt niet meteen een verbetering nu ze veel chatter problemen hebben
De mensen die dachten dat Marquez op een jaar oude Duc alles en iedereen op een hoopje zouden rijden, hoefde je toen al niet serieus te nemen, en nu kun je dat dus met bevestiging doen. ;-) Met een GP23 doet-ie in elk geval vooraan mee, en daarmee is hij volgens mij de enige die met een verouderde motor in de buurt van het podium komt. Acosta rijdt immers niet in fabriekskleuren, maar volgens mij heeft KTM vier '24 motoren op de grid staan.

Klein detail wat ik ook wel leuk vind om te zien: de coureurs lijken hem te respecteren, en hij lijkt aardig met ze in contact te kunnen, als ze niet aan het racen zijn. We vergeten wel eens dat het maar jonge knapen zijn allemaal, maar zelfs in dat groepje twintigers valt Acosta met z'n 19 jaar buiten de norm.
 
De mensen die dachten dat Marquez op een jaar oude Duc alles en iedereen op een hoopje zouden rijden, hoefde je toen al niet serieus te nemen, en nu kun je dat dus met bevestiging doen. ;-) Met een GP23 doet-ie in elk geval vooraan mee, en daarmee is hij volgens mij de enige die met een verouderde motor in de buurt van het podium komt. Acosta rijdt immers niet in fabriekskleuren, maar volgens mij heeft KTM vier '24 motoren op de grid staan.

Klein detail wat ik ook wel leuk vind om te zien: de coureurs lijken hem te respecteren, en hij lijkt aardig met ze in contact te kunnen, als ze niet aan het racen zijn. We vergeten wel eens dat het maar jonge knapen zijn allemaal, maar zelfs in dat groepje twintigers valt Acosta met z'n 19 jaar buiten de norm.
Rijdt Augusto Fernandez niet met "oude" KTM/GasGas zonder carbon frame. Ik meen dit ergens te hebben gelezen..., maar ben niet zeker.
 
Pedro maakt gewoon het seizoen af bij Gasgas, Miller bij ktm.
Volgend seizoen een wissel zou in het geval van Miller de beste optie zijn denk ik.

Zie het ook wel gebeuren dat Marc volgend seizoen op de gasgas zit en Miller wsbk gaat trijden
 
Pedro maakt gewoon het seizoen af bij Gasgas, Miller bij ktm.
Volgend seizoen een wissel zou in het geval van Miller de beste optie zijn denk ik.

Zie het ook wel gebeuren dat Marc volgend seizoen op de gasgas zit en Miller wsbk gaat trijden
Ik heb het idee.
Dat Millen nu die vader is anders in het leven staat.
En dat zijn rijden beïnvloed.
Just my 2 cents
 
Terug
Bovenaan Onderaan