"Phr3ak - De La Soul Tourtje"

Wanneer ?

  • Oktober

    Stemmen: 4 33,3%
  • November

    Stemmen: 8 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

Phr3ak

MF veteraan
5 nov 2003
17.394
14
Apeldoorn
slotje.jpg


Bijlage: IMG_0009.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wordt gezellig met z'n tweeen :9
Gaan jullie er een roadbook rit van maken?
of wordt het doelloos over de veluwe blazen,
op zoek naar poema's ofzo
 
Hm, misschien doen het span en ik het dan ook wel weer. Zal ik even een noppenbandje achterop gooien 8-) .
 
Wordt gezellig met z'n tweeen :9
Gaan jullie er een roadbook rit van maken?
of wordt het doelloos over de veluwe blazen,
op zoek naar poema's ofzo

Het liefst geen roadbook, dus gewoon leuk over de Veluwe rijden, althans zoveel mogelijk onverharde wegen rijden 8-)

[me]Phr3ak is niet zo'n held in roadbooks o.i.d. maken :)
[/me]


Maar weet wel de leuke bospaadjes te vinden als het moet ;)

Hm, misschien doen het span en ik het dan ook wel weer. Zal ik even een noppenbandje achterop gooien 8-) .

Alles en iedereen mag mee, op 1 voorwaarde dat je niet gaat lopen zeuren als je brommert vies wordt :)
 
2479.jpg


Prachtig actief stuifzandgebied in Gelderland. Een van de grootste stuifzandgebieden in Europa ;)
 
Is dat een leuk terreintje om te crosse, ofnie ? :9

That's the place to be in november :)
 
sommige foto's zouden zo in zuid-Afrika genomen kunnen zijn (dat is echt een mooi natuur gebiedje en gezien ik een echte natuur liefhebber ben ben ik graag van de partij) en m'n brommer mag vies worden hoor :9
 
sommige foto's zouden zo in zuid-Afrika genomen kunnen zijn (dat is echt een mooi natuur gebiedje en gezien ik een echte natuur liefhebber ben ben ik graag van de partij) en m'n brommer mag vies worden hoor :9

U staat genoteerd! *O*
 
Héééééél misschien, ik ben wel voor een roadbooktourtje, doelloos rijden trekt me niet zo. Maargoed...

Mot er nog effe over denken dus...
 
Héééééél misschien, ik ben wel voor een roadbooktourtje, doelloos rijden trekt me niet zo. Maargoed...

Mot er nog effe over denken dus...

Zo erg doel loos is het niet hoor, de meeste weggetjes ken ik wel, alleen weet ik niet hoe je zo'n roadbook o.i.d. in mekander moet flansen :)

En mocht het wel doel loos worden, ook dat kan wel eens leuk zijn op ze tijd, gewoon een weg nemen en dan maar zien waar het uitkomt, best wel cool toch ? *D
 
Ik wil ook wel mee.

Mag m'n GPS mee? Dan kan ik er een tracklog van maken voor de mensen die de rit gemist hebben!

Zebra
 
Is een geweldig gebied. Tot voorkort dan want dat stuk waar jij foto's van laat zien is toch afgesloten voor alle verkeer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan