Pics + Movies klaverblad

Tha Fonzzz

MF'er
11 mrt 2003
211
0
Apeldoorn
Hier mijn site van onze clan;

wat foto's en kleine filmpjes die snel gedownload kunnen worden!
Er zullen hier veel nieuwe filmpjes komen zodra het mooi weer is; Later in de zomer met tank-cam etc... Tis een opzet maar er staan al wat leuke klaverbladfilmpjes.

Link;

http://cambridge.shacknet.nu/fugen

Blijf hem regelmatig checken voor verse filmpjes en foto's!!!

Have fun! en laat een note achter in het gastenboek!
 
Ziet er goed uit. })
Die vent met die BMW was ook lekker aan het spelen :P
Is dit trouwens op klaverblad Beekbergen??
 
Die bmw ging er met 120 overheen!!! met een 40mm verlaagde auto had ik de banden al aan het gillen bij 90... dus 120 is wel heeeeeeeeeeeel extreem hard, die kerel kon dus goed sturen!!

Is inderdaad bij apeldoorn (vlakbij beekbergen); kruising A1 met A50

Laatste filmpje is ook erg relax!!!

Hopelijk kunnen de meesten het een beetje snel downloaden. Ze staan op een snelle server, ik trek ze eraf met 140 kb/sec gemiddeld.

Binnenkort nwe foto's van mijn nwe duc... 748s!

En uiteraard hoe mooier het weer, hoe meer en hoe bruter de filmpjes!!

Dus hou het in de gaten.
 
Gave filmpjes zeg, kolere wat legge die gaste strak in den bocht zeg :} . Maarja hier heb je echt wel "enige" ervaring voor nodig, ik zou em denk zo int gras parkere.

cya
smitjr
 
Die bmw ging er met 120 overheen!!! met een 40mm verlaagde auto had ik de banden al aan het gillen bij 90... dus 120 is wel heeeeeeeeeeeel extreem hard, die kerel kon dus goed sturen!!

verlaagd wil geen ruk zeggen.. echt geen ruk..

Jammer dat ik mijn midden motor niet meer heb anders kon ik het je laten zien..


maaruh..plat hoor.. damn..
 
he die gozer op die zx12r dat ben ik })
leuk dat jullie dit op het forum gezet hebben we zijn toen maar eventjes geweest heb mijn zx12 nu ingeruild en kan vrijdag mijn nieuwe gsxr1000 ophalen,waar ik weer lekker mee ga oefenen op het klaverblad.
ik zei al tegen mijn maten mischien is het wel iemand van het forum die aan het fotograferen is.
ik zie jullie binnenkort wel een keer met m,n zilverkleurige gixxer.
ps die gozer op die rode r6 met startnummer 6 die zo loei hard gaat ,had ie een paar weken geleden z,n tenen niet verbrand? :X :z
 
he die gozer op die zx12r dat ben ik })
leuk dat jullie dit op het forum gezet hebben we zijn toen maar eventjes geweest heb mijn zx12 nu ingeruild en kan vrijdag mijn nieuwe gsxr1000 ophalen,waar ik weer lekker mee ga oefenen op het klaverblad.
ik zei al tegen mijn maten mischien is het wel iemand van het forum die aan het fotograferen is.
ik zie jullie binnenkort wel een keer met m,n zilverkleurige gixxer.
ps die gozer op die rode r6 met startnummer 6 die zo loei hard gaat ,had ie een paar weken geleden z,n tenen niet verbrand? :X :z

He lachuh man!
Die R6 hangt ongeveer alles aan de grond ja, zijn sidi's zitten hem inderdaad in de weg *D
We gaan als het mooi weer is weer wat filmpjes opnemen en wat meer foto's proberen. We zien je nwe gsxr1000 wel voorbij knallen!
Hou de binnenbocht maar in de gaten :}
 
wij komen zondag ook weer ff rijden kheb net m,n nieuwe gixxer opgehaald moet ,em nog wel ff inrijden,maar dat kan ook op het klaverblad .
hoe laat zijn jullie daar?
enne ik krijg alle filmpjes goed open hoor,de mensen die niet op kabel zitten moeten veel langer wachten voordat ze wat te zien krijgen ,dat zal het wel wezen dat ze een zwarte hitcounter zien.
maarre tot zondag ,zeg even hoe laat ongeveer.
 
Misschien kom ik ook ffff , heb ineens vrij dit weekend (tenminste, ik neem betaald vrij...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan