Pics + Movies klaverblad

zal rond de klok van 2 uur zijn. Van ons groepje zijn er een srad600 en een r6 als het goed is. Ik mag filmen want ik heb er nog geen kenteken op helaas ;(

Neem de digitale camera ook mee dus filmpjes staan (hopelijk) diezelfde dag nog op de site...

Ben benieuwd naar je nwe suzuki 1000, we zien hem wel voorbij komen!
 
Wow respect voor die gast in die bmw :}

Respect :? :? Wil hier de moraalridder niet uithangen, maar die gast is gewoon een klootzak, zo'n gevaar op de weg! :(
Hij rijdt zo dichtbij anderen en komt zo snel af op normale weggebruikers dat er absoluut geen marge is voor een correctie in het geval dat het mis gaat. :r
Stel je even voor dat die Blade-rijder hier onderuit gaat :
http://cambridge.shacknet.nu/fugen/fotos/filmpjes/klaverblad13-04-2003034.avi , mag er niet aan denken...

En allemaal om wat indruk te maken op motorrijders en camera-hobbyisten... :Z
 
wij komen zondag ook weer ff rijden kheb net m,n nieuwe gixxer opgehaald moet ,em nog wel ff inrijden,maar dat kan ook op het klaverblad .
hoe laat zijn jullie daar?
enne ik krijg alle filmpjes goed open hoor,de mensen die niet op kabel zitten moeten veel langer wachten voordat ze wat te zien krijgen ,dat zal het wel wezen dat ze een zwarte hitcounter zien.
maarre tot zondag ,zeg even hoe laat ongeveer.

'Moet' jij zondag niet naar de Nordschleife Jan :+ ???

P.S. mán wat is die server snel zeg, jammer dat de filmpjes niet in één groot bestand zijn te downloaden. Nu knalt ieder filmpje in een seconde binnen (dik 600 kB/sec dankzij @Home) en blijf je klikken...ach, er is altijd wat te zeuren...
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 03 mei 2003 10:20 schreef Blade10 het volgende:'Moet' jij zondag niet naar de Nordschleife Jan :+ ???


ik had wel gewild maar ben morgen te druk :? en vanavond nog een verjaardag,heb wel de hele middag gereden en heb morgenmiddag ook om te rijden,en als die ingereden is ga ik weer mee naar de ring. :9
ik heb hans al gebeld en krijg over anderhalve week mijn powerccomm.als ik dan een afspraak gemaakt heb laat ik het ff horen.
 
Op zaterdag 03 mei 2003 10:20 schreef Blade10 het volgende:
'Moet' jij zondag niet naar de Nordschleife Jan :+ ???

ik had wel gewild maar ben morgen te druk :? en vanavond nog een verjaardag,heb wel de hele middag gereden en heb morgenmiddag ook om te rijden,en als die ingereden is ga ik weer mee naar de ring. :9
ik heb hans al gebeld en krijg over anderhalve week mijn powerccomm.als ik dan een afspraak gemaakt heb laat ik het ff horen.

Zonde, morgen wordt het werelds weer, daarna is het weer een week janken! Nog niet ingereden, dat is ie toch na 100 km!?

Ben benieuwd wat hij op de rol gooit, volgens de KicXstart was het de bike to beat in de Mega tracktest 2003 (zéker lezen!).
 
Voor de Ringgangers, verwacht mij niet bij de McDonalds aan de A2 bij Weert. Ik vertrek zometeen maar ga via de A61/A1. Tot straks :} !
 
wij waren er om 3 uur toen was het ook nog aardig druk we hebben wel effe een paar rondjes lekker gejaagt.
bandjes werden weer helemaal gebruikt :9
 
Ik was er ook vandaag rond een uur of 15:30,was in de buurt dus dacht kan wel even langs wippen

Maar ik bak er nog geen reet, werd telkens dik voorbij geblazen(komt ook doordat mijn brommer nie zo snel is)

Respect trouwens voor al de personen die zo loei hard en plar durven te gaan
 
Was een mooi daggie ja, helaas kunnen we moeilijk een paar uur met onze filmploeg langs de snelweg gaan staan. Volgende keer weer!!
Ricardo, haj je het hart nog in de keel zitten?!?!? moehaahahahaha
Was mooie actie !!
:} :} :} :} :} :}

Loco, volgende keer met nwe bandjes?? })
 
Ik had je nieuwe suzuki zien staan bij safe op de brug
Wat een ding niet normaal wat hoorde ik van voor naar achter Akrapovic en een power com. ben je levens moe of zo :9~
 
Het was erg lekker rondrijden zondag. Alleen leent mijn gpz zich misschien niet voor plat gaan, de onderkuip is over de hele breedte geschuurd over het wegdek..mooie zwarte streep op de witte kuip als resultaat. Iemand tips hiertegen, straks houd ik niets over? Steppie is ook aan de grond, middenbok niet.. Fonz, heb je nog een filmpje van mij, ik was er tot 2.15pm?? Blauwe GPZ (500).
 
Terug
Bovenaan Onderaan