De motor heeft inderdaad fatsoenlijk gelopen, maar wel wel gestart met de verstelling van die schroef.
Misschien een domme opmerking maar om bij de choke kabel te kunnen komen moet de tank eraf.
Ben je misschien vergeten het vacuum slangetje dat de benzinekraan stuurt weer aan te sluiten?
Heb je er verse benzine in gedaan ?
Klopt, er zitten 4 slangen aan mijn tank waarvan 2 aan de benzinekraan. Een dikke en een dunne. Deze zijn bij het monteren weer vastgezet met de klem.
Dan naar de carburateurs eens gaan schoonmaken.
staat de kraan op RES of op ON?Nee, de tank is nog een kwart gevuld met benzine wat door de oude eigenaar is gevuld. Ik zou dan ook niet durven zeggen hoelang het er in zit. Maar nieuwe benzine kan natuurlijk ook geen kwaad. Dat zou ook nog wel eens kunnen helpen inderdaad
zou je dat wel zelf doen ?
weet je hoe en wat ?
staat de kraan op RES of op ON?
zet hem eens op RESVolgens mij staat die nog op ON.
Ik kan hem even verdraaien mocht die toch anders staan.
Ik kan vanavond even wat dingen proberen en dan kijken of die wil aanslaan
Heeft de motor wel gelopen?
Een motor die een aantal malen koud is gestart en waarmee verder niet gereden is heeft doorgaans vuile bougies en start daardoor helemaal niet meer.
zet hem eens op RES
Kleur vd rook?Hij loopt weer!
Bougies vervangen, benzine ververst, accu opgeladen en het luchtfilter vervangen
Bougies waren zeiknat...
Daarnaast wad de brandstofleiding op de benzinekraan kapot, ik denk dat die hierdoor misschien ook lucht heeft aangezogen.
Stationair schroef heb ik maar gewoon op gevoel verdraaid. Tijdens het lopen maar op mn gehoor op een bepaald toerental gezet.
Nadeel is dat de originele tellerbak weg is en dat er nu geen toerenteller en dergelijke opzit.
Maar dit is een zorg voor later.
Hij rookt op het moment nog wel wat uit de uitlaat. Ik neem aan dat dit van het stilstaan is en dat het gewoon weggaat?