Pimp My Motor Led!!

ruudjuh

Die hard MF'er
26 aug 2008
900
0
Sint Odilienberg
Gister was ik met dit heerlijke weer even een stukje wezen rijden natuurlijk prachtig weer ervoor :+

Maar ik kwam me toch een motor tegen kort uitgelegd volgens mij een Honda CBR 600F (99) maar deze was gemaakt met led verlichting voor door de kap zie foto :?

De nieuwere auto's hebben dit bijna allemaal en ik vind het echt een stuk kerstverlichting :Y niet mooi in ieder geval :X

Hierbij een foto hoe hij het had gemaakt dan wel niet zijn motor maar het gaat om het idee wat vinden jullie hiervan :+

Sorry voor de gene die het hebben maar ik vind het er dus echt niet uitzien :W
full
 
Wat heb je met je fiets gedaan? :+


Moet je maar eens op Amerikaanse fora kijken :P daar staan de lelijkste gepimpte fietsen.
 
Gister was ik met dit heerlijke weer even een stukje wezen rijden natuurlijk prachtig weer ervoor :+

Maar ik kwam me toch een motor tegen kort uitgelegd volgens mij een Honda CBR 600F (99) maar deze was gemaakt met led verlichting voor door de kap zie foto :?

De nieuwere auto's hebben dit bijna allemaal en ik vind het echt een stuk kerstverlichting :Y niet mooi in ieder geval :X

Hierbij een foto hoe hij het had gemaakt dan wel niet zijn motor maar het gaat om het idee wat vinden jullie hiervan :+

Sorry voor de gene die het hebben maar ik vind het er dus echt niet uitzien :W [afbeelding]
Da's geen Honda ;)

lelijk is het dan weer wél :+
 
Op auto's vind ik het al afgrijselijk, laat staan op motoren. RIP smaak ;-)!
 
Gister was ik met dit heerlijke weer even een stukje wezen rijden natuurlijk prachtig weer ervoor :+

Maar ik kwam me toch een motor tegen kort uitgelegd volgens mij een Honda CBR 600F (99) maar deze was gemaakt met led verlichting voor door de kap zie foto :?

De nieuwere auto's hebben dit bijna allemaal en ik vind het echt een stuk kerstverlichting :Y niet mooi in ieder geval :X

Hierbij een foto hoe hij het had gemaakt dan wel niet zijn motor maar het gaat om het idee wat vinden jullie hiervan :+

Sorry voor de gene die het hebben maar ik vind het er dus echt niet uitzien :W [afbeelding]

Een topic openen om een ander zn brommer af te zeiken... :Z :z
 
Echt super vet!

Kun je even de how-to plaatsen hoe je dit nou precies gedaan hebt? :+
 
Zoals het hier gedaan is, vind ik het ook niet mooi. Te grote afstand tussen de leds.
Toch kun je best wel leuke dingen doen met ledverlichting op je motor. Of een stukje veiligheid aanbrengen in bijv. de vorm van een extra (rem)licht op de topkoffer.
 
Zoals het hier gedaan is, vind ik het ook niet mooi. Te grote afstand tussen de leds.
Toch kun je best wel leuke dingen doen met ledverlichting op je motor. Of een stukje veiligheid aanbrengen in bijv. de vorm van een extra (rem)licht op de topkoffer.

:^, ga er zelf niet aan beginnen maar je kan er vast leuke dingen mee doen idd.
 
Da's geen Honda ;)

lelijk is het dan weer wél :+


Als ik me niet vergis een Triumph Daytona :Y

Vind het er in de kuip niet echt uitzien, kwam laatst trouwens een scooter tegen die het aan de zijkanten had. Zag er echt helemaal niet uit.
Heb liever van die Angel Eyes ofzo.
 
Als ik me niet vergis een Triumph Daytona :Y

Vind het er in de kuip niet echt uitzien, kwam laatst trouwens een scooter tegen die het aan de zijkanten had. Zag er echt helemaal niet uit.
Heb liever van die Angel Eyes ofzo.

Heb je ook een foto ervan als het donker is? Dan kan het er namelijk opeens heel anders eruit zien.

Als jullie eens inzoomden kon je zien dat het gepaint was :')
 
Een topic openen om een ander zn brommer af te zeiken... :Z :z

Nee niet om iemand z'n brommer af te zeiken maar ik vind die led (strips) bij auto's en motoren hoe gister dus totaal niet uitzien!
Was gewoon benieuwd wat de meeste er van vinden als ze dit in de toekomst b.v. op motors deden toepassen :X

En daarbij iedereen heeft zijn eigen smaak en mag doen en laten wat hij wilt ;) commentaar hoort er ook gewoon bij al is het positief of negatief |(

:Y
 
Ik vind de LEDs er altijd wel netjes uitzien.
Vooral de huidige dagverlichting op de Audi's vind ik wel wat hebben.

Dus ja, op motoren mag het van mij ook komen, maar dan wel op een niet te opvallende manier. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan