Pinksterraces 24-25 Mei Oss

Ben er 2 jaar geleden geweest. Spectaculaire races met ook veel privateers, waaronder mede MFer Spencer 19. Tribunes met goed zicht op de baan. Ducatie stond er met een grote tent met de nieuwste modellen. Je kunt rondkijken in rennerskwartier en je hart ophalen aan oude twee- en viertakten.Goed opgezet,maar viel publiekelijk wat tegen. Ga er dit jaar weer eens heen. Echte aanrader. *O*
 
Ik ben er vandaag geweest en die drie uurs race is prachtig! Ik ben niet tot het einde gebleven maar ik vond de start echt heel leuk om te zien, en alle andere dingen ook :)
 
Ik ben er vandaag geweest en die drie uurs race is prachtig! Ik ben niet tot het einde gebleven maar ik vond de start echt heel leuk om te zien, en alle andere dingen ook :)


Wat ik wel jammer vond was dat ze anderhalf uur te laat startten en dat dat oliespoor de race een half uur lam legde. Ik heb het ook niet helemaal afgekeken, ze hebben nu nog zo'n tien minuten te gaan, maar ik zag een bekende van me niet meer doorkomen, toen ben ik nog zo'n 10-15 minuten gebleven.
 
Wat ik wel jammer vond was dat ze anderhalf uur te laat startten en dat dat oliespoor de race een half uur lam legde. Ik heb het ook niet helemaal afgekeken, ze hebben nu nog zo'n tien minuten te gaan, maar ik zag een bekende van me niet meer doorkomen, toen ben ik nog zo'n 10-15 minuten gebleven.

Dat eerste vond ik niet zo'n groot probleem want ik wou de rest toch zien, maar ik ben ook vertrokken toen het oliespoor er lag inderdaad, dat heeft dan nog vrij lang geduurd zeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan