Pinksterraces Oss

downsider

Offerings to the God of Speed
30 mrt 2008
34.890
21.595
Zondag weer knallen.


SWO-logo-(circuit-de-Geer)-640w.jpg

Poster-Oss-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het viel mij erg tegen. Toen de races plaatsvonden op het circuit Paalgraven, was de organisatie veel beter. Veel betere bewegwijzering, parkeren veel beter georganiseerd. Ik vond het maar een amateuristisch gebeuren. Dan liever wat entree betalen en een duidelijk race-programma.
 
Kan ik me voorstellen Stefan. Ik zou zelf ook graag eens rijden met mijn Ducati van 2002, maar weet niet precies wat de voorwaarden zijn.
 
Zelf vond ik het erg geslaagd, maar dat kwam zeker mede door de gezellige borrel die wij hadden aan het circuit. Om beschonken plannen eer aan te doen, ben ik van plan volgend jaar mee te rijden. Al dan niet enkel een demo of de hele endurance.
Nog even het een en ander uitzoeken, en dan zal er ook nog een geschikte fiets aangeschaft moeten worden.
Ik sta zeker open voor tips!
 
Zelf vond ik het erg geslaagd, maar dat kwam zeker mede door de gezellige borrel die wij hadden aan het circuit. Om beschonken plannen eer aan te doen, ben ik van plan volgend jaar mee te rijden. Al dan niet enkel een demo of de hele endurance.
Nog even het een en ander uitzoeken, en dan zal er ook nog een geschikte fiets aangeschaft moeten worden.
Ik sta zeker open voor tips!
Hier hetzelfde idee. Ben er ook weer geweest met een kameraad, het vlammetje is weer aangewakkerd en allebei willen we gaan rijden.....allebei een racertje en samen 1 endurance fiets. Maar dat roepen we al jaren en er komt op de een of andere manier niets van terecht. 2 jaar geleden een ZXR 400 gekocht maar dat werd ook niks dus snel verkocht. Nu op zoek naar een fiets.....tja naar welke en wat eigenlijk. Er is zoveel te koop.
Ik moet het reglement ook eens door gaan lezen.
Een FZ 750 lijkt me mooi. Een FZR 1000 zal niet mogen. Een CBR 400 RR is ook leuk.
Mijn voorkeur heeft een YZF 750 van 1993 maar dat zal ook te jong zijn.
Moet ik mij ook in verdiepen.
 
Hier hetzelfde idee. Ben er ook weer geweest met een kameraad, het vlammetje is weer aangewakkerd en allebei willen we gaan rijden.....allebei een racertje en samen 1 endurance fiets. Maar dat roepen we al jaren en er komt op de een of andere manier niets van terecht. 2 jaar geleden een ZXR 400 gekocht maar dat werd ook niks dus snel verkocht. Nu op zoek naar een fiets.....tja naar welke en wat eigenlijk. Er is zoveel te koop.
Ik moet het reglement ook eens door gaan lezen.
Een FZ 750 lijkt me mooi. Een FZR 1000 zal niet mogen. Een CBR 400 RR is ook leuk.
Mijn voorkeur heeft een YZF 750 van 1993 maar dat zal ook te jong zijn.
Moet ik mij ook in verdiepen.
FZ 750 mag zeker,YZF misschnen ,een 1000 niet
 
FZ 750 mag zeker,YZF misschnen ,een 1000 niet
Bij de endurance ook geen FZR 1000?
Ik meende die wel te zien en dat iemand (volgens mij Ronnie?) daar mee reed.
Kan ook een FZR 750 zijn geweest maar die vind je niet snel
Ik heb nog over de paddock gelopen om te kijken waar jij stond. Zag je wel rijden maar kon je niet vinden of zag een beetje dubbel van het bier _O-
Vond het geslaagd in ieder geval
 
Bij de endurance ook geen FZR 1000?
Ik meende die wel te zien en dat iemand (volgens mij Ronnie?) daar mee reed.
Kan ook een FZR 750 zijn geweest maar die vind je niet snel
Ik heb nog over de paddock gelopen om te kijken waar jij stond. Zag je wel rijden maar kon je niet vinden of zag een beetje dubbel van het bier _O-
Vond het geslaagd in ieder geval
Stond helemaal achterin, bij het fietspad
 
Ik moet het reglement ook eens door gaan lezen.
Ik heb hier een linkje naar dat van vorig jaar, vind de site maar lastig werken.
SAM Reglement 2022

In principe van voor 1987. Zat zelf te denken aan een VFR750 voor de enduro.
Artikel 1. Toegelaten worden:
1.
Twee- en viertakt fabrieks-, productie- en replica-racemotoren van voor 31- 12- 1987. Met uitzondering tot 125cc deze mogen zijn tot 1992, schijfremmen en upside down voorvork zijn toegestaan
 
Ik heb hier een linkje naar dat van vorig jaar, vind de site maar lastig werken.
SAM Reglement 2022

In principe van voor 1987. Zat zelf te denken aan een VFR750 voor de enduro.
Ik vind de site ook niet gebruiksvriendelijk.
De EVO 400 klasse waar @downsider in rijdt is volgens mij wel met jongere motoren. Daar rijden ook motoren van 95 en 96 in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan