PITBOX delen 1 oktober op Assen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shuriken

MF veteraan
16 jan 2006
5.952
35
48
Deventer
Bezoek site
Wellicht hebben Zoeperman en ik wel belangstelling.
Zoeperman komt over een paar dagen terug van vakantie, dus bij deze graag even reserveren, dan kan ik overleggen :Y

espeetwo

MF veteraan
20 okt 2007
2.428
0
www.sallandracing.nl
Ik neem aan dat je 2 oktober ook in box 11 staat KJ. Henri is er niet. Ik hoop dat ik er ben en dan de 2 andere vaste pitboxgenoten.
Ga je vanavond nog naar Gerkesklooster?
En Nicolay, KJ is er meestal niet op een CRT, soms een laatste sessie als die voorhanden is.

Kaje

Die hard MF'er
Ik neem aan dat je 2 oktober ook in box 11 staat KJ. Henri is er niet. Ik hoop dat ik er ben en dan de 2 andere vaste pitboxgenoten.
Ga je vanavond nog naar Gerkesklooster?
En Nicolay, KJ is er meestal niet op een CRT, soms een laatste sessie als die voorhanden is.

Lijkt mij gezellig om 1 en 2 Oktober bij jullie in te staan!
Staat dat bij deze vast!
Maar wat is er vanavond in Gerkesklooster dan?

espeetwo

MF veteraan
20 okt 2007
2.428
0
www.sallandracing.nl
Geweldig Kajee. En ik hoorde dat je al even gebeld had met onze "fantastic lady" bij de CRT. Toch gewoon erg goed hoe klantgericht Heidi reageert! Kunnen velen een puntje aan zuigen (figuurlijk bedoeld).
Ik ben er trouwens vrijdag ook op tijd. heb toch maar hele dag vrij genomen en rij E nu ook.

Shuriken

MF veteraan
16 jan 2006
5.952
35
48
Deventer
Bezoek site
Geweldig Kajee. En ik hoorde dat je al even gebeld had met onze "fantastic lady" bij de CRT. Toch gewoon erg goed hoe klantgericht Heidi reageert! Kunnen velen een puntje aan zuigen (figuurlijk bedoeld).
Ik ben er trouwens vrijdag ook op tijd. heb toch maar hele dag vrij genomen en rij E nu ook.
Heee Espee,

Ik laat de reservering schieten, kost me uiteindelijk te veel.
We zien je vrijdag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.