ronald123456789
Die hard MF'er
- 29 aug 2005
- 338
- 0
En BT014 versus Pilot Power?
Profiel is weg, voor en achter. Dussssssssssssssssssssssssssss.
Zijn net sliks. Alleen in het midden zitten nog gleufies.
Een Goldwing natuurlijkEn? welke motor is dan beter om op vakantie te gaan, die fireblade of die diversion??
Mwoa, valt mee, 020's deed ik achter 8000 km mee op m'n vorige Fazer en voor iets van 12-15. Met de Powers op m'n huidige Fazer doe ik 7500 km achter en 12000 voor. Maar de Power is superieur aan de 020, veel beter in de regen, en stukken beter met droog wegdek. Wel iets puntiger en dus licht instabieler maar daar wen je aan. En de Pilot Power blokkeert niet bij hard remmen en dat deed de 020 wel. De Powers geven gewoon bergen meer vertrouwen en daar draait het voor mij ook om, dat ik volledig op m'n banden kan vertrouwen als dat nodig is en dat had ik niet meer met de 020.maar als ik dan ik km ga kijken scheelt het dan aanziendelijk in de banden
Als beginnend motorrijder is het wel interessant om dit topic te gaan volgen. Ik heb een Suzuki GSX600F en daar zaten bij aankoop nieuwe DUNLOP D205(120 en 150) onder. Ik ben een mooi weer rijder en geen racer of zo.
Mocht ik ooit nieuwe banden nodig hebben en dat zal heus wel eens. wat is dan beter voor inzake mijn rijstijl de BT020 of de Michelin?.
De maten die je noemt zijn niet standaard voor jou motor, dat moet namelijk 110 en 140 zijn. Maar je moet zowiezo eerst eens kijken welke merken banden er voor jouw motor verkrijgbaar zijn. Ik heb zelf ook jaren een GSX600F gehad en de standaard Dunlops voldeden met mijn rijstijl (behoorlijk sportief, zomer en winter.) prima, terwijl ze toch een redelijke levensduur hadden.