[poll] Bij wie een aankoopkeuring laten doen?

Aankoopkeuring laten uitvoeren bij.....

  • Hilltech, Kaatsheuvel www.hilltech.nl

    Stemmen: 2 9,1%
  • van meel motoren, made www.vanmeelmotoren.nl

    Stemmen: 2 9,1%
  • Erik van Lent, www.erikvanlent.nl

    Stemmen: 18 81,8%

  • Totaal aantal stemmers
    22

013-Remco

MF'er
26 dec 2009
72
0
Tilburg
Waar een aankoopkeuring laten uitvoeren???

Hilltech, Kaatsheuvel www.hilltech.nl
van meel motoren, made www.vanmeelmotoren.nl
Erik van Lent, www.erikvanlent.nl
 
'Aankoopkeuring lanten uitvoeren bij....' > '[poll] Bij wie een aankoopkeuring laten doen?'
 
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een sv650s gekocht. Maar voor de koop heb ik eerst een aankoopkeuring laten doen bij de suzuki dealer, in mijn geval Motorhuis Seppe!

Ik ben er erg tevreden over, ook na de aankoop een grote beurt laten doen, waarbij de keuringskosten gelijk verrekend werden en hij dus gratis gekeurd was :P
 
Ik heb op hilltech gestemd, puur omdat ik die zaak ken, en de eigenaar van die zaak (Dolf) een echte kenner is die weet wat hij doet.
 
Ik heb op hilltech gestemd, puur omdat ik die zaak ken, en de eigenaar van die zaak (Dolf) een echte kenner is die weet wat hij doet.

Alleen die Dolf en die eigenaar van die motorzaak kennen elkaar. Dus is misschien niet helemaal objectief he...
 
ik heb op van lent gestemd,
kijk als je zelf niet kan beoordelen in wat voor staat een motor is, is erik een betouwbare partner welke een uitgebreide keuring doet. ik lees al jaren met veel plezier zijn verslagen over de keuringen.
 
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een sv650s gekocht. Maar voor de koop heb ik eerst een aankoopkeuring laten doen bij de suzuki dealer, in mijn geval Motorhuis Seppe!

Ik ben er erg tevreden over, ook na de aankoop een grote beurt laten doen, waarbij de keuringskosten gelijk verrekend werden en hij dus gratis gekeurd was :P

[conspiracy mode]
Tja, die beurt was natuurlijk meer dan de keuringskosten, dus eigenlijk hebben ze er baat bij dat jij de motor koopt en dus zouden zo voor hun eigen belang kleine dingetjes achterwege kunnen laten. goed systeem ;) [/conspiracy mode]
 
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een sv650s gekocht. Maar voor de koop heb ik eerst een aankoopkeuring laten doen bij de suzuki dealer, in mijn geval Motorhuis Seppe!

Ik ben er erg tevreden over, ook na de aankoop een grote beurt laten doen, waarbij de keuringskosten gelijk verrekend werden en hij dus gratis gekeurd was :P

[complot mode]
Tja, die beurt was natuurlijk meer dan de keuringskosten, dus eigenlijk hebben ze er baat bij dat jij de motor koopt en dus zouden zo voor hun eigen belang kleine dingetjes achterwege kunnen laten. goed systeem ;) [/complot mode]
 
[complot mode]
Tja, die beurt was natuurlijk meer dan de keuringskosten, dus eigenlijk hebben ze er baat bij dat jij de motor koopt en dus zouden zo voor hun eigen belang kleine dingetjes achterwege kunnen laten. goed systeem ;) [/complot mode]

Mwah de motor moest sowieso een grote beurt krijgen hoor, en ook hebben gewoon de punten die niet in orde waren verteld, en niets achterwege gelaten (voor zover ik weet)!
En daarnaast hadden ze alsnog gewoon de kosten van de keuring kunnen rekenen;)
Maarja zeker weten doe je nooit...
 
Alleen die Dolf en die eigenaar van die motorzaak kennen elkaar. Dus is misschien niet helemaal objectief he...

Je bedoelt dat Dolf de eigenaar van de zaak waar je toekomstige motor staat kent?
Dat kan ik niet weten natuurlijk.

Maar dan nog denk ik dat hij je wel een eerlijk advies zal/kan geven.
 
Je bedoelt dat Dolf de eigenaar van de zaak waar je toekomstige motor staat kent?
Dat kan ik niet weten natuurlijk.

Maar dan nog denk ik dat hij je wel een eerlijk advies zal/kan geven.

Die kennen elkaar inderdaag. Als die motorzaak problemen heeft met een motor en ze komen er echt niet uit da brengen ze hem nar Dolf.....dusja....
 
Vandaag een aankoopkeuring laten doen bij Eric van Lent. Echt een toffe kerel die zeer professioneel te werk gaat. De motor was goed uit de keuring gekomen dus vanaf volgende week vrijdag ben ik de trotse eigenaar van een R6!!:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan