Polletje: Wie maakte een schuiver?

Polletje: wie maakte een schuiver?

  • Nul!

    Stemmen: 80 43,7%
  • 1

    Stemmen: 64 35,0%
  • 2

    Stemmen: 22 12,0%
  • 3

    Stemmen: 10 5,5%
  • 4

    Stemmen: 1 0,5%
  • 5

    Stemmen: 1 0,5%
  • 6

    Stemmen: 1 0,5%
  • 7

    Stemmen: 1 0,5%
  • 8

    Stemmen: 1 0,5%
  • 9

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    183
Ik 2 winters geleden......................op het ijs.....................met de scooter })

Met 40 lekker dikke meters glijden.............(reed met een paar vrienden op een bevoren meertje/plas)

O met de moto :o .......................geen :+
zo'n thundercat is ook te mooi om mee te schuiven }) :P
Ik heb alleen met de brommer geschoven, met de motor 0 dus.
 
Eerste keer: heel eigenwijs met de GPZ600R proberen een S-bocht met 140 te rijden.
Dat ging net niet. 2 maanden later toen de GPZ was opgelapt het nog eens geprobeerd, toen ging het wel :)

Tweede keer: geen voorrang krijgen op een kruispunt en mezelf daardoor onderuit remmen. Toen was die mooie GPZ weer aan gort.

Derde keer: beetje willen bijremmen voor een flitspaal om een boete van 20 euro te voorkomen resulteert in een schuivertje van een paar meter over de linkerkant. Weer onderuit geremd, kosten schade zo'n 800 euro. Arme GSXR1100.
 
1 keer geschoven omdat het kruispunt 1 grote ijsvlakte was terwijl de rest van de hele weg naar het werk ijsvrij was :(

Telt het als je een schuiver maakt omdat je langs achter aangereden wordt door een sleepwagen? (eigen schuld). Krijg je bonuspunten als die sleepwagen je vervolgens niet mag slepen omdat de motor 100 meter VOOR zijn werkgebied ligt, en je dus nog eens langer moet wachten op een sleepwagen die wel in die regio mag slepen?
 
"Score" staat op 2 schuivers B|

1 keer te fanatiek de rotonde nemen ,terwijl het wegdek nog vochtig was
1 keer vanwege het niet met je gedachten erbij zijn |(
 
Nu 40.000km onder alle weersomstandigheden (incl sneeuw) gereden sinds mijn rijbewijs (1,5 jaar) en nog geen schuivers gehad. :) Hopen dat ik dit zo houd.
 
Twee weken terug in Duitsland eerste schuiver. Ook in een bocht rechtsom omhoog, gelukkig tijdens schuiven geen tegenligger tegengekomen. € 2.300 schade... Gelukkig all-risk en ik rij gewoon happy verder! Hopelijk de eerste en laatste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan