Posen met mn nieuwe gifkikker(te): honda cbr250rr

dtmn

MF'er
23 aug 2006
62
0
Leiderdorp
Vanmorgen opgehaald en kon niet wachten om 'm te showen :9~
Mijn nieuwste aanwinst: een Honda cbr250rr, MC22, bouwjaar 1990. een oudje dus maar hij rijdt als een tiet 8-)

Volgens mij ben ik nu btw één van de weinige gelukkigen in NL die op een dergelijk gifkikkertje mogen rijden (lees: toerenvreten) *O* *O* *O*
...ik weet het, ik hoor nu eigenlijk te rijden ipv een forumtopic vol te spammen, maar moet helaas wat andere dingen doen vandaag, maar kon m jullie toch niet onthouden, zo ben ik dan ook O-)

Enjoy
:W
full
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd. *O*

Heel veel plezier met je motor!

Dank je, ga er uiteraard absoluut van genieten. Heb ernaast nog een cbr600F2 maar die twee zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.

Ik vraag me trouwens af of er nog meer mensen hier op dit forum zijn die een 250rr bezitten MC14, MC19 of MC22. Ik heb wel al een topic gespot met nsr250-freaks en cbr400rr-freaks echter nog niet van de cbr250. :)
 
Wow, leuk!!!!

Ik was al verliefd op de 400RR maar daar paste ik bij lange na niet op (t werd toen een 900 uit 93) hier vast ook niet, maar ik vind hem leuk *O*

Veel plezier ermee :Y
 
Ik weet niet of hij leverbaar is in Nederland, maar in Belgie is er sinds begin dit jaar (2011) een volledig vernieuwde versie van de cbr250 leverbaar. Met zijn 249cc is het dus een echte 250cc en 19.4kw is ook niet slecht in dit segment, ook al is de kawasaki ninja250 nog krachtiger met zijn 24kw. De cbr komt in testverslagen als zeer possitief naar voor op alle gebied, prijs/kwaliteit verhouding ligt enorm goed.
 
Ik weet niet of hij leverbaar is in Nederland, maar in Belgie is er sinds begin dit jaar (2011) een volledig vernieuwde versie van de cbr250 leverbaar. Met zijn 249cc is het dus een echte 250cc en 19.4kw is ook niet slecht in dit segment, ook al is de kawasaki ninja250 nog krachtiger met zijn 24kw. De cbr komt in testverslagen als zeer possitief naar voor op alle gebied, prijs/kwaliteit verhouding ligt enorm goed.
De Honda CBR 250 R is bij lange na geen CBR 250 RR :P :N

De 250 RR perst er maximaal 45pk uit bij 15.000rpm, de 250 R houdt al op bij 30pk bij 9.900rpm :9

Plus dat het een 1-pitter is tegenover een viercilinder. De 250 R is een ander model, maar met een vergelijkbare naam. Appels en peren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan