(post hier)double bubble

welk merk double bubble en waarom

  • zero gravyti

    Stemmen: 13 25,0%
  • ermax

    Stemmen: 4 7,7%
  • mra

    Stemmen: 22 42,3%
  • merk maakt niks uit

    Stemmen: 6 11,5%
  • merk X was de goedkoopste

    Stemmen: 0 0,0%
  • is voor posers

    Stemmen: 0 0,0%
  • kan ik niet krijgen voor bejaarde sportfiets

    Stemmen: 2 3,8%
  • ga poepluier verschonen en val ons niet lastig

    Stemmen: 5 9,6%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Een Zero Gravity op mij SV.
full
 
nee hoor hij is apart,zeg niet dat het niks is,zit er even naar te kijken,maar voor ik kan zeggen of het iets is ,moet je hem maar even aan me uitlenen ;)

eerlijk gezegd, je moet em echt in het echt zien
het kleur is altijd anders op de foto of in het echt
maak eens een testrit met de nieuwe mille, kijk naar rossifan, die was direkt verkocht :) :) :)
heerlijk fietsken
vlug nog een piccie :9

 
Een Zero Gravity op mij SV.
(Afbeelding)

scheelt het echt veel. Ik heb er nu een standaard ruitje op zitten, maar daardoor zit ik vol met mijn kop in de wind. Als ik iets meer rechtop ga zitten, wordt het al een stuk stiller rond mijn hoofd.

Hoeveel cm wordt de luchtstroom bijvoorbeeld hoger door zo'n ruitje???
En natuurlijk de hollandse vraag, wat kost dat??
 
scheelt het echt veel. Ik heb er nu een standaard ruitje op zitten, maar daardoor zit ik vol met mijn kop in de wind. Als ik iets meer rechtop ga zitten, wordt het al een stuk stiller rond mijn hoofd.

Hoeveel cm wordt de luchtstroom bijvoorbeeld hoger door zo'n ruitje???
En natuurlijk de hollandse vraag, wat kost dat??
ik weet dat webdude er een op zijn sv heeft om wat minder lawaai aan het hoofd te krijgen (oordopen irriteerden teveel dacht ik ) maar hij is er zeer over te spreken hij is 1,97 meter lang .
bij motopro (http://www.motopro.com/motopro/index.html) kosten diezero gravity ruitjes 83 euro ipv 93
 
ik weet dat webdude er een op zijn sv heeft om wat minder lawaai aan het hoofd te krijgen (oordopen irriteerden teveel dacht ik ) maar hij is er zeer over te spreken hij is 1,97 meter lang .
bij motopro (http://www.motopro.com/motopro/index.html) kosten diezero gravity ruitjes 83 euro ipv 93

en heeft webdude een nieuw type of het oude type sv650s ???

Ik heb het al gevonden hij heeft ook een nieuwe
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een smoke kleurig ZeroGrafity ruitje op mijn SV zitten....ik deed het in eerste instantie voor de wind, maar vind het ook wel een hele verbetering qua uiterlijk!Het scheelt me trouwens echt een heel stuk qua wind!
 
eerlijk gezegd, je moet em echt in het echt zien
het kleur is altijd anders op de foto of in het echt
maak eens een testrit met de nieuwe mille, kijk naar rossifan, die was direkt verkocht :) :) :)
heerlijk fietsken
vlug nog een piccie :9
nou ik kijk wel uit dan,maak geen proefritje,heb mijn huidige motor nog maar net,hij blijft apart,dat wel :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft suzukilady een oude sv of een nieuwe, heb zelf namelijk een oude en zit er al langere tijd over te denken om zo een ruitje te kopen, dus de vraag is eigenlijk of het bij het oude model ook verbetering oplevert ( hoezo eigenlijk oude sv, hij is potdorie nog maar drie jaar oud/jong)
 
Heeft suzukilady een oude sv of een nieuwe, heb zelf namelijk een oude en zit er al langere tijd over te denken om zo een ruitje te kopen, dus de vraag is eigenlijk of het bij het oude model ook verbetering oplevert ( hoezo eigenlijk oude sv, hij is potdorie nog maar drie jaar oud/jong)

Ik heb het "oude" model, en het is echt een hele verbetering...voor mij tenminste wel, en dan niet alleen qua comfort, maar ook zeker qua uiterlijk (ik zou natuurlijk een foto mijn motor hier neer kunnen zetten, maar weet bij voorbaat al dat dat niet gaat lukken!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan