PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Durf je wel Fabio,nog zoveel bochies te gaan voordat je weer terugkomt
als iedereen alweer aant werk is :+ .
BTW,blijft un yammi foto :} .
 
He gozer tijd niet gesproken of gezien alles goed

Hallo, gaat helemaal goed hoor. Naar Italie geweest en weer helemaal relaxed. Mischien ga ik binnenkort weer eens een stukje rijden ook. Nog één week en dan ga ik weer aan het werk :X
Zeg mensen, hoe zit het nu met die PPP-BBQ?

Groeten allemaal!
 
Nou dan kom ik ook maar ff naar de ppp.
Maare Pizza sinds wanneer heb jij een computer.
Die dingen gaan toch veel te snel voor je ogen? :+
 
Vanmiddag nog ff op scheveningen geweesd, was niemand met mf sticker. ;( Daarna maar doorgereden naar zandvoort, daar waren ze bezig met een toms cursus. De ducati,s waren niet op de baan te houden, 2 met schade, een man en een vrouw. :X
 
Vanmiddag nog ff op scheveningen geweesd, was niemand met mf sticker. ;( Daarna maar doorgereden naar zandvoort, daar waren ze bezig met een toms cursus. De ducati,s waren niet op de baan te houden, 2 met schade, een man en een vrouw. :X
Zijn we stilletjes km aant maken :9 ?
Moet je niet naar duitsland naar je motorzaak :+ ?
Gezien toen we in de Eifel op vakantie waren.
full
 
Was weer gezellie op de ppp en scheef.
Was wel een beetje veel wind maar als je je jas aan hield viel het qua kou wel mee.
ohja btw :} :} voor "drsrob" voor het weer aan de praat krijgen van de fiets van Pizza :}
 
Was weer gezellie op de ppp en scheef.
Was wel een beetje veel wind maar als je je jas aan hield viel het qua kou wel mee.
ohja btw :} :} voor "drsrob" voor het weer aan de praat krijgen van de fiets van Pizza :}
Graag gedaan, maar waarschuw Pizza wel even dat zijn benzinekraan nog op reserve staat.
Straks staat-ie weer stil :P maar dan is 't mijn schuld |(
 
hmmm,

Ik weet niet wie ik gisteren heb gezien (R1/R6), maar ik wilde ff xqq aanbieden:

Je dacht dat ik wilde spelen, maar ik was opeens weg...
Ik was te laat voor een afspraak en was mijn afslag voorbij gereden 8-) (ff keren via PPP :P ) Bovendien heb ik mijn fiets net en zitten er Contiforce banden op :r

Maar: je ging lekker :}

Volgende keer ben ik van de partij...
 
Gister avond nog lekker gereden op het einde van de A4. Best wel wat motoren gezien, maar geen MF stickers (zelf heb ik m ook nog niet opgeplakt, maar ligt al wel thuis) gezien.
 
Gister avond nog lekker gereden op het einde van de A4. Best wel wat motoren gezien, maar geen MF stickers (zelf heb ik m ook nog niet opgeplakt, maar ligt al wel thuis) gezien.
Ik heb ze ook gisteravond in de post gevonden. Ga ze vandaag opplakken!
 
Wat vinden jullie van de nieuwe helm van de politiehaaglanden ik zag ze er vandaag mee rijden op de A4

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan