PPP & A4 deel 2

Welke bocht het fijnst na de rijbaanscheiding

  • De binnenbocht

    Stemmen: 4 19,0%
  • De buitenbocht

    Stemmen: 15 71,4%
  • RobRD weer? :P

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zijn we al met zn vijfjes! :P
21:30 vertrekken? @ Viccie, bel of sms me even wat er afgesproken wordt, want ik heb geen internet meer! Doeg!

1-Spookie
2-Arckira
3-MaRRioBlade
4-Ikke :)
5-Crash


ff een smsje van mini :P

Ze wil weten of half 10 goed is? Is dat goed voor jullie? Laat het hier maar weten, sms ik d'r wel terug vanmiddag ;)
 
Kijk een wheelie..


full


Beetje aan het ombouwen...nu alleen ff nog dat andere blokkie erin hangen
 
Laatst bewerkt:
vanavond vuurwerk O-)

zie deze site...

De eerstvolgende keer is pas vrijdag 6-8

En van woensdag 11-8 tot zaterdag 14-8 twee shows per avond.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 2 stekelvarkens in blijdorp het zien doen...altijd me zelf afgevraagd hoe die het doen...

Het juiste antwoord is...

Kom maar, kom maar...

Ik heb het op video... ;)
 
gisteren nog ff johnny english en r1 nog wat tegengekomen, lekker makkelijk die mf stickers :]
 
Zeker heeeeeeeeel voorzichtig ;)


Idd ik heb het op video hoe ze het doen snap ik nog steeds niet ..dat die stekels niet in de weg zitten ..maar ja zeker een 12 inch'er..En das ballen hebben trouwens ...

Hoezo stekels dat beest duikt er gewoon op..ik heb het op video ik zal het wel eens meenemen kasie..
 
Idd ik heb het op video hoe ze het doen snap ik nog steeds niet ..dat die stekels niet in de weg zitten ..maar ja zeker een 12 inch'er..En das ballen hebben trouwens ...

Hoezo stekels dat beest duikt er gewoon op..ik heb het op video ik zal het wel eens meenemen kasie..

Issuh goe,.. loop dan ff op de 13e langs,.. daar zit ik ;) kasie zit er een paar lager
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan