PPPers! Linker kneedown oefenen

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.648
113.263
Rèswèk
WAANZINNIG.

Toevallig rij ik tijdverdrijvend binnendoor door Zoetermeer om naar de zaak te gaan. Kom ik me daar toch op een prachtige rotonde, ongeveer 100 meter in doorsnee 3 tot 4 banen breed, geen vluchtheuvels en voorrang op de rotonde, weliswaar nog in aanleg... Mij zul je daar wel zien op een zondagochtend vroeg.
Ideaal om alle rechterbochten van de PPP effe links :+ te laten liggen en je linker KD te oefenen


Als het maar een keer klaar is
 
Zoetermeer is vrij groot en ik verdwaal er praktisch altijd, kun je iets specifieker zijn waar dat ding zich bevind? *D Een knappe linkerbocht wil ik nog wel een stukkie voor omrijden. :]
 
ohja... waar de McDonnalds was / is. Dus niet de kant op van Safe maar naar Zevenhuizen, vanaf de A12 gezien (Zoetermeer / Pijnacker eraf)
 
Is dus bij Safe vandaan, als maar rechtuit richting benthuizen. Daar zijn ze al een hele tijd met de weg aan het klooien.
Bedankt voor de tip. :}
 
Laatst bewerkt:
Is er een kaartje? Maar ik ga NU rijden, dus ik probeer het wel te vinden.. :)

(Ja, ik ga express nu rijden, omdat ik zaterdagmorgen om 05.00 richting Parijs ga.. en daarom test ik even hoe warm ik me moet aankleden)

alle kleren die je hebt aandoen en als het te warm word ff stoppen 8-)
 
WAANZINNIG.

Toevallig rij ik tijdverdrijvend binnendoor door Zoetermeer om naar de zaak te gaan. Kom ik me daar toch op een prachtige rotonde, ongeveer 100 meter in doorsnee 3 tot 4 banen breed, geen vluchtheuvels en voorrang op de rotonde, weliswaar nog in aanleg... Mij zul je daar wel zien op een zondagochtend vroeg.
Ideaal om alle rechterbochten van de PPP effe links :+ te laten liggen en je linker KD te oefenen


Als het maar een keer klaar is
Jep tis VLAT naast me huis :9~ . Jammer dat het nu iets kouder word + dat er nog te veel rommel ligt, maar ik ben dr komend jaar zeker te vinden :}
 
Jep tis VLAT naast me huis :9~ . Jammer dat het nu iets kouder word + dat er nog te veel rommel ligt, maar ik ben dr komend jaar zeker te vinden :}
En nog dichter bij mijn eigen huisje :)

Eigenlijk zo dichtbij dat ik jullie verbied om er te veel lawaai te maken, omdat je me anders wakker maakt op zondag ochtend :P :+

Beetje jammer alleen dat ze er ook aan rotzooien zijn met stoplichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan