Pré 90 topic, deel 9, Het gas kan bijna open!!

Lijkt me niet? Die onderpoten van bjb hadden toch ook rode stelknopjes op de voet van de vork??
 
_O-

ik geloof het pas als die idioot aan de start staat dit seizoen hoor...paar foto's van zon afgetrapte 89 125 zegt ook niets
bla bla bla. zorg jij nou maar eens een keer dat zon kermis bike van jouw het een dag vol houd. die paar keer dat ik samen met je heb gecrosst kom je met je mooiboy spul aan zetten alles bling bling, en einde halverwege ga je jankend op huis aan met een kapotte motor
 
bla bla bla. zorg jij nou maar eens een keer dat zon kermis bike van jouw het een dag vol houd. die paar keer dat ik samen met je heb gecrosst kom je met je mooiboy spul aan zetten alles bling bling, en einde halverwege ga je jankend op huis aan met een kapotte motor

hahahah jaa nu je t zegt :+ klopt ook echt... Nunspeet en Vledder _O-

En wat die poten betreft, die poten met gaatje zijn ook verstelbare 4045 poten... leek mij dat het zo hoorde. Heb ze er iig niet zelf in geboord :o
 
hadden deze poten ook aan de bovenzijde rode draaiknoppen Bart?
hahahah jaa nu je t zegt :+ klopt ook echt... Nunspeet en Vledder _O-

En wat die poten betreft, die poten met gaatje zijn ook verstelbare 4045 poten... leek mij dat het zo hoorde. Heb ze er iig niet zelf in geboord :o
 
weet iemand of een achterpomp uit een cr250 van 1985 ook in een 1987 frame past?

Of weet iemand uberhaupt een geschikte 87'er pomp? Ik heb namelijk een probleem :P
 
das zeker wat... heb er nog 2 op eBay... is ff zien hoe ik dat doe.
 
ik heb wel een proflex voor de 87'er. met een vaste pot die in de ruimte tussen filterbak en frame komt.
 
proflex...ook interessant... maar weet iemand wat dit dan mag zijn?

http://link.marktplaats.nl/m774093381

Ik kan er niets over vinden... en als ik dat zo bekijk dan werkt hij ook nog precies andersom?

Apart ding. Iig veeeel te duur. Hij moet nog gereviseerd worden en de vraag is of er nog revisiekitjes voor te krijgen zijn. Daar zou ik me eerst in verdiepen zodra je weet wat voor merk het is.
 
oh nou is het weer niet goed :P ?

Maakt mij een zak uit wie het aanbied hoor...Bijzonder ding...
 
Rond shocks..

Die werden gemaakt door de, onlangs overleden, vader van Gerard Rond. Aanvankelijk voor de motocross en later voor het mountainbiken.

In 1987 reed Gerard Rond op Kawasaki en reden ze bij Kawasaki Nederland en Kawasaki Blue Stratos met vering van rond. Voor al met meervoudig verstelbare USD-vering.

Het is dus inderdaad wel een bijzonder ding . . dat zal de prijs ook mede bepalen..
 
en er zullen wel geen reserve onderdelen voor op de plank liggen... toch al weer 26 jr geleden
 
Terug
Bovenaan Onderaan