Pré 90 topic, deel 9, Het gas kan bijna open!!

proflex...ook interessant... maar weet iemand wat dit dan mag zijn?

http://link.marktplaats.nl/m774093381

Ik kan er niets over vinden... en als ik dat zo bekijk dan werkt hij ook nog precies andersom?

dat is gewoon een raar ding,
ik heb er zoéén:
aws2mo.jpg


ook 75 euro!
Spindel ingevet, geen roest, bumper heel, maar wel service nodig, ligt al een hele tijd stil.
de pot zit laag zodat die in de ruimte tussen de filterbak en het hoofdframe komt, zoals bij latere modellen.
 
awesomeness sinds vandaag:
6rli4n.jpg


Ga denk ik een gert-jan van doorn 1991 motor maken, al het (oude real deal) plastic heb ik daar ook van liggen:
2zrp0ea.jpg

16h3x5k.jpg
 
Laatst bewerkt:
dat is gewoon een raar ding,
ik heb er zoéén:
[afbeelding]

ook 75 euro!
Spindel ingevet, geen roest, bumper heel, maar wel service nodig, ligt al een hele tijd stil.
de pot zit laag zodat die in de ruimte tussen de filterbak en het hoofdframe komt, zoals bij latere modellen.

die ziet er idd al een stuk beter uit en reservoir aan de pomp is volgens mij toch ook wel beter ipv een extern reservoir zoals mijn WP... ik laat het binnenkort wel even weten.
 
die ziet er idd al een stuk beter uit en reservoir aan de pomp is volgens mij toch ook wel beter ipv een extern reservoir zoals mijn WP... ik laat het binnenkort wel even weten.

een leiding is inderdaad altijd instabieler dan een "gewoon" vast potje.
 
de mensen van mx world collection zijn net klaar met bouwen van de zelfde replica
 
Terug
Bovenaan Onderaan