chrisscross
MF veteraan
Beste leden, rijders en toekomstige leden en rijders,
Na overleg met het bestuur en na vele reacties uit het rennerspark doen wij hierbij nogmaals een oproep aan de rijders in de Pré 90 klasse.
Pré 90 is Pré 90.
Alleen motoren die geproduceerd zijn in de jaren t/m modeljaar 1989. Het gaat hier om crossmotoren die
alleen voorzien zijn van de originele onderdelen of van de “goodies” die ook in deze jaren verkrijgbaar waren.
Dus nieuwere motoren (1990 en nieuwer), motorblokken etc. worden niet toegestaan.
Iedereen is hier zelf verandwoordelijk voor.
Omdat ook afgelopen zondag hier nog al wat twijfels over zijn ontstaan en er heel veel reacties komen van de leden, gaan we hier strenger op nazien en steeksproefsgewijs controleren.
Dit was niet de bedoeling, functie en insteek van het bestuur en deze klasse maar het blijkt toch nodig te zijn.
Iedereen weet best of zijn of haar motor aan het reglement voldoet.
Anders kan er eens gekeken worden op bijvoorbeeld http://oem-cycle.com/BikeIdentification.aspx f kan er informatie bij de andere leden of dealers verzameld worden.
Ook als de motoren van 1989 en 1990-... zo goed als het zelfde zouden zijn, is deze nog niet van 1989 en wij hebben daar nou eenmaal de grens getrokken.
O.a. frame- en bloknummers gaan worden gecontroleerd.
Velgen, uitlaten, binnenwerk schokbrekers blijven buiten beschouwing.
Bij twijfel moet het tegendeel bewezen worden en beslist het bestuur in het belang van deze klasse.
Wij moeten nu als bestuur en als leden het reglement nastreven anders is het hek echt van de dam en loopt het plezier van deze mooie en groeiende klasse gevaar.
Geen Pré 90 is geen deelname.
Namens het DTS bestuur.
Sam Heemskerk
Na overleg met het bestuur en na vele reacties uit het rennerspark doen wij hierbij nogmaals een oproep aan de rijders in de Pré 90 klasse.
Pré 90 is Pré 90.
Alleen motoren die geproduceerd zijn in de jaren t/m modeljaar 1989. Het gaat hier om crossmotoren die
alleen voorzien zijn van de originele onderdelen of van de “goodies” die ook in deze jaren verkrijgbaar waren.
Dus nieuwere motoren (1990 en nieuwer), motorblokken etc. worden niet toegestaan.
Iedereen is hier zelf verandwoordelijk voor.
Omdat ook afgelopen zondag hier nog al wat twijfels over zijn ontstaan en er heel veel reacties komen van de leden, gaan we hier strenger op nazien en steeksproefsgewijs controleren.
Dit was niet de bedoeling, functie en insteek van het bestuur en deze klasse maar het blijkt toch nodig te zijn.
Iedereen weet best of zijn of haar motor aan het reglement voldoet.
Anders kan er eens gekeken worden op bijvoorbeeld http://oem-cycle.com/BikeIdentification.aspx f kan er informatie bij de andere leden of dealers verzameld worden.
Ook als de motoren van 1989 en 1990-... zo goed als het zelfde zouden zijn, is deze nog niet van 1989 en wij hebben daar nou eenmaal de grens getrokken.
O.a. frame- en bloknummers gaan worden gecontroleerd.
Velgen, uitlaten, binnenwerk schokbrekers blijven buiten beschouwing.
Bij twijfel moet het tegendeel bewezen worden en beslist het bestuur in het belang van deze klasse.
Wij moeten nu als bestuur en als leden het reglement nastreven anders is het hek echt van de dam en loopt het plezier van deze mooie en groeiende klasse gevaar.
Geen Pré 90 is geen deelname.
Namens het DTS bestuur.
Sam Heemskerk