Pre90 topic - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke kleur scotch-brite gebruikten jullie voor het mooi maken van de achterbrug? Koper?
En mijn uitlaat is helemaal bruin achtig, waarmee kan ik die het beste weer mooi maken?
 
@Chris

Ja is ook zo, was het sowieso al van plan, alleen ik had hem liever al fatsoenlijk lopend gehad voordat ik er $$ tegenaan gooi.

Dit loshalen ging nog wel...
Echt sleutelen aan het blok gaat nog lastig worden :X
Heb daar echt 0.0 verstand van...

Heb iig speling op het schakelasje.

Maar ook het beoordelen van cilinder etc vind ik lastig...
Of daar nou nieuwe wand in moet etc.
Ik zie wel sporen staan diagonaal heel fijn, zouden dat hoon sporen kunnen zijn?

Maar nu ligt het project weer 2 dagen stil.

Ik wens jullie allen alvast fijne kerstdagen toe *:)
 
Diagonaal zijn hoonsporen idd, gooi anders maar een paar foto's hier neer. Zijn vast wel mensen die dat wel goed kunnen beoordelen :)
 
Welke kleur scotch-brite gebruikten jullie voor het mooi maken van de achterbrug? Koper?
En mijn uitlaat is helemaal bruin achtig, waarmee kan ik die het beste weer mooi maken?



Ik heb mijn achterbrug en voorpoten gedaan met de grijze scotch-brite.

full
 
@Chris

Ja is ook zo, was het sowieso al van plan, alleen ik had hem liever al fatsoenlijk lopend gehad voordat ik er $$ tegenaan gooi.

Dit loshalen ging nog wel...
Echt sleutelen aan het blok gaat nog lastig worden :X
Heb daar echt 0.0 verstand van...

Heb iig speling op het schakelasje.

Maar ook het beoordelen van cilinder etc vind ik lastig...
Of daar nou nieuwe wand in moet etc.
Ik zie wel sporen staan diagonaal heel fijn, zouden dat hoon sporen kunnen zijn?

Maar nu ligt het project weer 2 dagen stil.

Ik wens jullie allen alvast fijne kerstdagen toe *:)

Ik wil het ook wel voor je doen. Uit elkaar halen en reviseren. Alleen moet je het blok dan wel naar mij brengen/krijgen.
 
Ik heb mijn achterbrug en voorpoten gedaan met de grijze scotch-brite.

[afbeelding]


Ok, thanks!
Zou jij misschien een foto willen plaatsen van je achterbrug? Want die voorpoot lijkt aardig dof hier. Ik wil mijn achterbrug nog wel zeg maar de "aluminiumglans" houden, maar niet gepolijst want dat is :r .
Maar heb je verder netjes gedaan.

Weet iemand nog hoe ik mijn uitlaat netjes kan krijgen? Hij is nu helemaal bruin, gewoon schuren met scotch-brite? Of is er een of ander goedje voor dat hij weer blank kleurt?
 
Ok, thanks!
Zou jij misschien een foto willen plaatsen van je achterbrug? Want die voorpoot lijkt aardig dof hier. Ik wil mijn achterbrug nog wel zeg maar de "aluminiumglans" houden, maar niet gepolijst want dat is :r .
Maar heb je verder netjes gedaan.

Weet iemand nog hoe ik mijn uitlaat netjes kan krijgen? Hij is nu helemaal bruin, gewoon schuren met scotch-brite? Of is er een of ander goedje voor dat hij weer blank kleurt?

bruine aanslag? WC EEND!!!!

Borstelen met wc eend en dan GOED AFSPOELEN!
 
Laatst bewerkt:
Ok, thanks!
Zou jij misschien een foto willen plaatsen van je achterbrug? Want die voorpoot lijkt aardig dof hier. Ik wil mijn achterbrug nog wel zeg maar de "aluminiumglans" houden, maar niet gepolijst want dat is :r .
Maar heb je verder netjes gedaan.

Weet iemand nog hoe ik mijn uitlaat netjes kan krijgen? Hij is nu helemaal bruin, gewoon schuren met scotch-brite? Of is er een of ander goedje voor dat hij weer blank kleurt?



Dit is de enige foto die ik heb.

full
 
Ok, rood, de grofste dus. Bedankt!
Jullie gebruikten ook iets op de boormachine las ik hier ergens? Een of andere kop, maar ik kan niet meer terugvinden wat voor iets. Wat gebruiken jullie daarvoor?
 
Ok, rood, de grofste dus. Bedankt!
Jullie gebruikten ook iets op de boormachine las ik hier ergens? Een of andere kop, maar ik kan niet meer terugvinden wat voor iets. Wat gebruiken jullie daarvoor?




Ik heb zelf de grijze gebruikt op de schuurmachine (met een klitteband schuurvoet)
 
voor de oldskool crosser liefhebber heb ik nog wat oude motorbladen.

uit jan 1981 een test tussen: soes rm125,kawa kx125,honda cr125, yamaha yz125

uit mei 1881 een test tussen honda cr80r,kawa kx80,soes rm80, yamaha yz80

uit okt 1981 een set t van de honda cr250rc


mocht iemand interesse hebben, PM me maar even.
 
voor de oldskool crosser liefhebber heb ik nog wat oude motorbladen.

uit jan 1981 een test tussen: soes rm125,kawa kx125,honda cr125, yamaha yz125

uit mei 1881 een test tussen honda cr80r,kawa kx80,soes rm80, yamaha yz80

uit okt 1981 een set t van de honda cr250rc


mocht iemand interesse hebben, PM me maar even.

Foto's? Want ik vraag me echt af wat ik mij moet voorstellen van die "test tussen"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan