Pre90 topic deel 4, dat is ook pre90!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik own dit startveld...... :')
full
 
Nou het gaat dan toch gebeuren!
Ik ruil de CR125 met een CR250, uiteraard wel PRE90 ;)
Heb de CR250 inmiddels thuis staan, maar moet hem nog wel klaar maken.
Wil al het plastic enz. over zetten van mijn CR125.
En misschien ook wel de voorvork, want ik vind zo'n rood harmonica rubber om de voorvork eigenlijk best wel mooi.

Het moet een "Keustermans" replica worden _O- (want door het rijden op zijn motor, was ik verkocht).
 
Laatst bewerkt:
Nou het gaat dan toch gebeuren!
Ik ruil de CR125 met een CR250, uiteraard wel PRE90 ;)
Heb de CR250 inmiddels thuis staan, maar moet hem nog wel klaar maken.
Wil al het plastic enz. over zetten van mijn CR125.
En misschien ook wel de voorvork, want ik vind zo'n rood harmonica rubber om de voorvork eigenlijk best wel mooi.

Het moet een "Keustermans" replica worden _O- (want door het rijden op zijn motor, was ik verkocht).
jammer brommer blijft toch leuker
 
Nou het gaat dan toch gebeuren!
Ik ruil de CR125 met een CR250, uiteraard wel PRE90 ;)
Heb de CR250 inmiddels thuis staan, maar moet hem nog wel klaar maken.
Wil al het plastic enz. over zetten van mijn CR125.
En misschien ook wel de voorvork, want ik vind zo'n rood harmonica rubber om de voorvork eigenlijk best wel mooi.

Het moet een "Keustermans" replica worden _O- (want door het rijden op zijn motor, was ik verkocht).
Op zich wel jammer, zo'n echte atac cr125 is wel cool 8-)
Het is wel jammer dat al meer deelnemers het niet meer zo nauw nemen met de gebruikte onderdelen die soms echt helemaaaal niet meer van voor 90 zijn.
Dat word van kwaad tot erger en voor je het weet is de klasse om zeep :? :r
 
Laatst bewerkt:
Op zich wel jammer, zo'n echte atac cr125 is wel cool 8-)
Het is wel jammer dat al meer deelnemers het niet meer zo nauw nemen met de gebruikte onderdelen die soms echt helemaaaal niet meer van voor 90 zijn.
Dat word van kwaad tot erger en voor je het weet is de klasse om zeep :? :r
ja lijkt nergens op he
 
ach... die motor van Thijs doet qua vermogen amper onder voor die van mij.... zit toch goed 20 jaar tussen.

Alleen zijn vering is drama... maar verder...
 
ach... die motor van Thijs doet qua vermogen amper onder voor die van mij.... zit toch goed 20 jaar tussen.

Alleen zijn vering is drama... maar verder...

Daarom, omdat een CR250 van 1989 bijna niet onder doet aan een jongere.
Maar de CR125 van 1989 doet wel veel onder aan een jongere (zeg een pk of 10).
Dus dat verschil is wel heel groot, en daarbij zijn de onderdelen van een 89er CR125 (uitlaat, powervalve rol) ook lastig te vinden.
En als je ze vind betaal je de hoofdprijs :(
 
Net de carburateur van de 250 even helemaal doorgespoeld en uitgespoten. Daarna even achter op de zandlaan geprobeerd. Gewoon vanaf onderuit oppakken als een grote.. :9
Het schept weer moed! Voorvork gaat er wel uit. Is mooi ding maar heeft speling op balhoofd en krijg het er niet uit. Dan maar een 1989 vork er in.. :P
 
Daarom, omdat een CR250 van 1989 bijna niet onder doet aan een jongere.
Maar de CR125 van 1989 doet wel veel onder aan een jongere (zeg een pk of 10).
Dus dat verschil is wel heel groot, en daarbij zijn de onderdelen van een 89er CR125 (uitlaat, powervalve rol) ook lastig te vinden.
En als je ze vind betaal je de hoofdprijs :(

Mja, bij de pre90 zit alles bij elkaar van 125 tot 500 ?

Maargoed, als je van mening bent dat een 125 te kort komt.... snel naar een 250 op zoek gaan zou ik zeggen.
 
hoe zo nog genoeg 250 achter me met 125

Maar die van mij loopt niet super, en de uitlaat is verlast.
En heb hem in Vledderveen getest, en dat is geen zware baan maar hij had er heel veel moeite mee!
Kon alleen maar in de 2e en 3e versnelling rijden, met een tandwiel verhouding van 13-51.
En dit zou hij toch makkelijk moet doen toch?
En ik ben ook niet meer de jongste ;)
 
Maar die van mij loopt niet super, en de uitlaat is verlast.
En heb hem in Vledderveen getest, en dat is geen zware baan maar hij had er heel veel moeite mee!
Kon alleen maar in de 2e en 3e versnelling rijden, met een tandwiel verhouding van 13-51.
En dit zou hij toch makkelijk moet doen toch?
En ik ben ook niet meer de jongste ;)
13 -53 rijden 51 is te klein 0 ja ben ook al op leeftijd :Y
 
nee geld is op. ben gewezen op de 500 en zal het daar nu mee moeten redden .. als ik geen fatsoenlijk bod krijg voor de cr gaat hij niet weg,op internet verschijten kan altijd nog
 
nee geld is op. ben gewezen op de 500 en zal het daar nu mee moeten redden .. als ik geen fatsoenlijk bod krijg voor de cr gaat hij niet weg,op internet verschijten kan altijd nog


toen hij erop stond belde er alleen maar ongure type's zonder geld :) net als ik eigenlijk haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan