Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik own dit startveld...... [afbeelding]
had je nou ook met die helmcam op mijn motor gereden? kun je kijken of je rondetijd sneller is als op je 500.
suc6 troep is er niet af te krijgen .zand van lierop wel.top baanSuper gaaf!
Wat een bagger weer hier, we hebben het echt getroffen afgelopen weekend! Vd week mn motor maar ff afspuiten.
jammer brommer blijft toch leukerNou het gaat dan toch gebeuren!
Ik ruil de CR125 met een CR250, uiteraard wel PRE90
Heb de CR250 inmiddels thuis staan, maar moet hem nog wel klaar maken.
Wil al het plastic enz. over zetten van mijn CR125.
En misschien ook wel de voorvork, want ik vind zo'n rood harmonica rubber om de voorvork eigenlijk best wel mooi.
Het moet een "Keustermans" replica worden (want door het rijden op zijn motor, was ik verkocht).
Op zich wel jammer, zo'n echte atac cr125 is wel coolNou het gaat dan toch gebeuren!
Ik ruil de CR125 met een CR250, uiteraard wel PRE90
Heb de CR250 inmiddels thuis staan, maar moet hem nog wel klaar maken.
Wil al het plastic enz. over zetten van mijn CR125.
En misschien ook wel de voorvork, want ik vind zo'n rood harmonica rubber om de voorvork eigenlijk best wel mooi.
Het moet een "Keustermans" replica worden (want door het rijden op zijn motor, was ik verkocht).
ja lijkt nergens op heOp zich wel jammer, zo'n echte atac cr125 is wel cool
Het is wel jammer dat al meer deelnemers het niet meer zo nauw nemen met de gebruikte onderdelen die soms echt helemaaaal niet meer van voor 90 zijn.
Dat word van kwaad tot erger en voor je het weet is de klasse om zeep
ach... die motor van Thijs doet qua vermogen amper onder voor die van mij.... zit toch goed 20 jaar tussen.
Alleen zijn vering is drama... maar verder...
Daarom, omdat een CR250 van 1989 bijna niet onder doet aan een jongere.
Maar de CR125 van 1989 doet wel veel onder aan een jongere (zeg een pk of 10).
Dus dat verschil is wel heel groot, en daarbij zijn de onderdelen van een 89er CR125 (uitlaat, powervalve rol) ook lastig te vinden.
En als je ze vind betaal je de hoofdprijs
hoe zo nog genoeg 250 achter me met 125Mja, bij de pre90 zit alles bij elkaar van 125 tot 500 ?
Maargoed, als je van mening bent dat een 125 te kort komt.... snel naar een 250 op zoek gaan zou ik zeggen.
hoe zo nog genoeg 250 achter me met 125
13 -53 rijden 51 is te klein 0 ja ben ook al op leeftijdMaar die van mij loopt niet super, en de uitlaat is verlast.
En heb hem in Vledderveen getest, en dat is geen zware baan maar hij had er heel veel moeite mee!
Kon alleen maar in de 2e en 3e versnelling rijden, met een tandwiel verhouding van 13-51.
En dit zou hij toch makkelijk moet doen toch?
En ik ben ook niet meer de jongste
preciessteenbok=pre-90
nee geld is op. ben gewezen op de 500 en zal het daar nu mee moeten redden .. als ik geen fatsoenlijk bod krijg voor de cr gaat hij niet weg,op internet verschijten kan altijd nog