Pre90 topic deel 7 komt met gebreken

Status
Niet open voor verdere reacties.
achja,voor mij 2014 maar weer denk. dan is melissa ook iets groter en kan de ze lekker mee. ik heb een campertje op het oog dus lekker op vrijdagavond weg en zondag's terug.
bbq/biertje erbij.

beetje BVD eraf knallen heerlijk. :]

:)
Wout
Die dichte aanhanger van jou, verkoop je die niet? Die lage die je op Vledderveen ook bij had bedoel ik dan.
 
:)
Wout
Die dichte aanhanger van jou, verkoop je die niet? Die lage die je op Vledderveen ook bij had bedoel ik dan.


nee,die zal denk ik achter de camper aan moeten ;) kan goed op slot en kan tegen een stootje. en ik gebruik hem nu als opslag staat bij mn werk achter de schuur bij loonbedrijf konijn.

Maar als je zon ding zoekt op marktplaats staan ze te kust en te keur, nieuw v.a 1250euro van polyester met containersluitingen rvs. lekkere ervan vindt ik dat je brommer lekker binnen staat ook bij een tankstation onderweg en als je ergens een weekend staat ofzo. en zn geld blijft ie altijd wel waard zon karretje mijne kocht ik ooit voor 500euro :) gebruikt. van een belg _O- via 2dehands.be
 
nee,die zal denk ik achter de camper aan moeten ;) kan goed op slot en kan tegen een stootje. en ik gebruik hem nu als opslag staat bij mn werk achter de schuur bij loonbedrijf konijn.

Maar als je zon ding zoekt op marktplaats staan ze te kust en te keur, nieuw v.a 1250euro van polyester met containersluitingen rvs. lekkere ervan vindt ik dat je brommer lekker binnen staat ook bij een tankstation onderweg en als je ergens een weekend staat ofzo. en zn geld blijft ie altijd wel waard zon karretje mijne kocht ik ooit voor 500euro :) gebruikt. van een belg _O- via 2dehands.be

Ik heb vooral een laag aanhangertje nodig omdat hij in een garagabox moet passen die niet enorm hoog is.
Tussen de 500 en 1k wil ik opzich wel uitgeven.
 
meten is weten.. bij mijn past er makkelijk in heb zelfs 50cm over ik heb een pre-fab standaard garagebox met normale afmetingen.

idd zon dichte kar is heerlijk. smijt al je zooi erin en je auto hoef je er alleen voor te knopen.
 
meten is weten.. bij mijn past er makkelijk in heb zelfs 50cm over ik heb een pre-fab standaard garagebox met normale afmetingen.

idd zon dichte kar is heerlijk. smijt al je zooi erin en je auto hoef je er alleen voor te knopen.


Heej beetje rustig aan he met dat mooie honda spul met dat gesmijt, Brutus!
 
meten is weten.. bij mijn past er makkelijk in heb zelfs 50cm over ik heb een pre-fab standaard garagebox met normale afmetingen.

idd zon dichte kar is heerlijk. smijt al je zooi erin en je auto hoef je er alleen voor te knopen.

:^
Avond ervoor je spullen en motor er al in zetten etc is toch 10 minuten langer slapen sochtends :Y 8-)
 
juist zo gaat dat bij mij ook,of de kar vol spul achter je auto naar je werk daarna direct naar de cross. zonder dat alles nat regent en iedereen wil weten wat je bij je hebt op de kar.


volgens mij had conan zijn kar ook te koop? :?


@sjossa _O-
 
achja,voor mij 2014 maar weer denk. dan is melissa ook iets groter en kan de ze lekker mee. ik heb een campertje op het oog dus lekker op vrijdagavond weg en zondag's terug.
bbq/biertje erbij.

beetje BVD eraf knallen heerlijk. :]

Ik denk dat ik voor een groter campertje ga. Net even wat meer ruimte met twee honden en een vriendin :P

Maar...is wel leuk hoor, zo'n ding. Zeker nu ik er een trekhaak achter heb..
Rhenen beviel prima.
 
Ik denk dat ik voor een groter campertje ga. Net even wat meer ruimte met twee honden en een vriendin :P

Maar...is wel leuk hoor, zo'n ding. Zeker nu ik er een trekhaak achter heb..
Rhenen beviel prima.


idd, als ik alleen zou zijn gaat alles wel ok in mn auto slapen,maar ik wil gewoon beetje meer luxe als ex GP rijder. _O- _O-
 
stoppen thijs erin,spanband eromheen klaar is kees.


die zwarte betonplex zou ik niet nemen,loeizwaar.. en bloedjeheet in de zomer de witte die is netjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan