PRE90 Topic deel V - 90 is géén pre90 :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sprak Wout net, 2X 6e. :} De baan scheen toch wel mee te vallen, hij werd steeds beter hoorde ik.

Ikzelf heb mijn motor nog even flink de sporen gegeven in Ijmuiden. Er waren nog paar andere MFers, oa. TY en Mark. Het was gezellig en super weer!
 
Wat een gelul, baan was mooi, superdagje! Lekker geduelt met Dick, helaas zonder succes, maar het was wel leuk!

toen was aan het inpakken waren begon het te regenen. Wat een timing!
 
toen was aan het inpakken waren begon het te regenen. Wat een timing! _O- _O-

Hebben jullie nog een beetje punten weten te pakken? Het was mooi rustig dus moet haast wel :Y
Geen brokken verder?

Ik heb vandaag eerst op mijn CR250 gereden en later op mijn crf250 die ik ook mee had. Had er ruim een jaar niet meer op gereden maar wat een verschil! :o Vooral qua vering dan, je wordt gewoon niet afgestraft als je een foutje maakt. Viel me op dati k helemaal niet hoefde te wennen aan de 4t. Andersom trouwens ook weer niet als ik weer op de 2t stapte.

Ik heb echt heerlijk gereden en niet echt spijt dat ik niet naar de wedstrijd ben geweest, die komen wel weer. :z
 
Net wat Sander zei: de baan werd steeds beter!
1e manche was de baan best goed te doen, en 2e manche was hij gewoon goed!

Vooraf had ik mijn twijfels, maar ben blij dat ik wel ben gegaan.
En heb een leuke dag gehad :]
 
Laatst bewerkt:
Lekker gereden vandaag training slecht gereden maar na de training na wat tips van Dick uiteindelijk lekker gereden! Voor het eerst weer het gevoel dat ik wat vooruitgang heb geboekt
 
toen was aan het inpakken waren begon het te regenen. Wat een timing! _O- _O-

Hebben jullie nog een beetje punten weten te pakken? Het was mooi rustig dus moet haast wel :Y
Geen brokken verder?

Ik heb vandaag eerst op mijn CR250 gereden en later op mijn crf250 die ik ook mee had. Had er ruim een jaar niet meer op gereden maar wat een verschil! :o Vooral qua vering dan, je wordt gewoon niet afgestraft als je een foutje maakt. Viel me op dati k helemaal niet hoefde te wennen aan de 4t. Andersom trouwens ook weer niet als ik weer op de 2t stapte.

Ik heb echt heerlijk gereden en niet echt spijt dat ik niet naar de wedstrijd ben geweest, die komen wel weer. :z

dat boeit niemand wat

;)
 
Ah zo te lezen is de pre90 in De Hoeve geweest, mijn thuis baantje :).
Ik vind het een mooie technische baan!
 
Godver mega mooi dagje gehad! Goed gezellig ook al waren er maar weinig teamleden aanwezig...
Zelfs gewoon in de zon gezeten. Training ging kut, best veel modder, en er mooi af gegaan na een bult.
1e manche was baan al veeel beter, toen 12e geworden :)
2e manche was de baan gewoon super, heerlijk gereden en 11e geworden :)

Mooi baantje, ga er zeker nog eens heen als het droog is.
Mijn val heeft me nog wel deze foto opgeleverd! Net echt?!?! :P :P

339397_322674007822584_1711759546_o.jpg
 
Godver mega mooi dagje gehad! Goed gezellig ook al waren er maar weinig teamleden aanwezig...
Zelfs gewoon in de zon gezeten. Training ging kut, best veel modder, en er mooi af gegaan na een bult.
1e manche was baan al veeel beter, toen 12e geworden :)
2e manche was de baan gewoon super, heerlijk gereden en 11e geworden :)

Mooi baantje, ga er zeker nog eens heen als het droog is.
Mijn val heeft me nog wel deze foto opgeleverd! Net echt?!?! :P :P

[afbeelding]

Whahaha, had je niet moeten zeggen man, dikke scrub foto! *D
 
Godver mega mooi dagje gehad! Goed gezellig ook al waren er maar weinig teamleden aanwezig...
Zelfs gewoon in de zon gezeten. Training ging kut, best veel modder, en er mooi af gegaan na een bult.
1e manche was baan al veeel beter, toen 12e geworden :)
2e manche was de baan gewoon super, heerlijk gereden en 11e geworden :)

Mooi baantje, ga er zeker nog eens heen als het droog is.
Mijn val heeft me nog wel deze foto opgeleverd! Net echt?!?! :P :P

[afbeelding]
:}
 
Die scrub was mogelijk nog te redden, door bij landing gelijk volgas te geven. De motor komt dan (als hij genoeg grip krijgt) overeind. Waarna je natuurlijk gas terugneemt en probeert bij te sturen zodat je ook op de baan blijft.
 
Die scrub was mogelijk nog te redden, door bij landing gelijk volgas te geven. De motor komt dan (als hij genoeg grip krijgt) overeind. Waarna je natuurlijk gas terugneemt en probeert bij te sturen zodat je ook op de baan blijft.

Doe jij het de volgende keer dan ff voor? :9

Als je zo scheef gaat krijg ik hem ook niet meer recht, je bent de controle dan al kwijt.
 
Ik heb dit per ongeluk wel eens gedaan en toen werkte het zo.

Denk wel dat de kans 50/50 is dat het lukt. En nee, expres kan ik deze beweging niet maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan