PRE90 Topic deel V - 90 is géén pre90 :')

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een mooie crossdag en we waren snel klaar weinig bijzondere klasse''s deze keer alles liep vrij vlot,de baan was vergelijkbaar met vledderveen trainig nattig rest van de dag uitstekend.

en iedereen van het team weer bedankt voor de gezelligheid!
 
Die scrub was mogelijk nog te redden, door bij landing gelijk volgas te geven. De motor komt dan (als hij genoeg grip krijgt) overeind. Waarna je natuurlijk gas terugneemt en probeert bij te sturen zodat je ook op de baan blijft.

Hoi TY

Leuk dat je er weer bent

Maar je kraamt nu echt totaaaaal ONZIN uit _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Dit was niet meer te redden, zelfs GP rijder alberda niet.

Verder wel leuk dat je weer op mf bent :Y
 

Leuke foto van ons he Wout! :)
En super gereden natuurlijk! 2x 6 is echt top :}

553733_322676211155697_1050661133_n.jpg


Zo was het vandaag.
TOP! *O*
 
Laatst bewerkt:
Godver mega mooi dagje gehad! Goed gezellig ook al waren er maar weinig teamleden aanwezig...
Zelfs gewoon in de zon gezeten. Training ging kut, best veel modder, en er mooi af gegaan na een bult.
1e manche was baan al veeel beter, toen 12e geworden :)
2e manche was de baan gewoon super, heerlijk gereden en 11e geworden :)

Mooi baantje, ga er zeker nog eens heen als het droog is.
Mijn val heeft me nog wel deze foto opgeleverd! Net echt?!?! :P :P

[afbeelding]
Thijs, dit is niet de foto van jou val.
Dit is die bult vlak voor dat linker bochtje en dan rijdt je naar die eerste kombocht :Y *D
 
Idd en je bedenkt je wel 2 keer voor je op het gas gaat, met al die palen langs de baan :X

Die palen had ik niet gezien. Daarzonder had het geen kwaad gekund om te proberen, of het wiel krijgt grip, of je maakt dezelfde val als met langzamer draaiend wiel gebeurd was. Precies daarom probeerde ik het destijds wel. Want Gouda heeft die palen niet.

Trouwens las ik dit topic al vaker mee, voor wie het zich afvroeg.
 
Die palen had ik niet gezien. Daarzonder had het geen kwaad gekund om te proberen, of het wiel krijgt grip, of je maakt dezelfde val als met langzamer draaiend wiel gebeurd was. Precies daarom probeerde ik het destijds wel. Want Gouda heeft die palen niet.

Trouwens las ik dit topic al vaker mee, voor wie het zich afvroeg.

Ok TY leuk dat je meeleest.
Maar het blijft onzin wat je zegt.

Kom je een keer kijken bij een pre90 wedstrijd? Mooi werk hoor :Y :Y
 
Of je het een keer probeert bepaal je zelf.

En kijken vind ik weinig aan. Wel heb ik een machine startklaar die pre 90 kan en mag rijden, maar of ik dat een keer ga proberen weet ik nog niet. In elk geval verwacht ik dan goed weer en een baan in zuidholland.
 
gewoon komen ty. je bent een echte pre-90 deelnemer en wat mij betreft kom je in 2013 in het pre90mx team.

*O*
 
Of je het een keer probeert bepaal je zelf.

En kijken vind ik weinig aan. Wel heb ik een machine startklaar die pre 90 kan en mag rijden, maar of ik dat een keer ga proberen weet ik nog niet. In elk geval verwacht ik dan goed weer en een baan in zuidholland.

Ik verwacht iedere keer goed weer.
Maar dat mislukt steeds :') :') :')

Beter rij je een keer mee ja!! Dat zou ik stoer vinden! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan