Presentaties MotoGP teams 2008

TNT

MF veteraan
10 nov 2004
1.576
0
Maasbracht
We trappen af met Ducati welke vandaag de bike voor 2008 zal voorstellen:.

39636_news.gif

622268_97788.jpg


Ducati houdt deze week zijn teampresentatie in het Italiaanse skigebied Madonna di Campiglio, tijdens het vijfdaagse Wrooom-evenement, waaraan ook het Formule 1-team van Ferrari meedoet. Dinsdag wordt de nieuwe Desmosedici GP8 onthuld, waarmee wereldkampioen Casey Stoner zijn titel hoopt te kunnen verdedigen.
Voor dinsdag staat een persconferentie gepland met Casey Stoner en Marco Melandri, die voor het eerst in Ducati-kleuren gekleed zal zijn. Woensdag zal Claudio Domenicali, algemeen directeur van Ducati Corse en Ducati Motor Holding, een toespraak houden. Het evenement duurt tot en met vrijdag 11 januari.

89969.jpg


Nieuwe sponsor Enel:
logo_enel.gif


Het team van Ducati heeft met Enel een nieuwe grote sponsor gevonden. Zo heeft de stal van regerend wereldkampioen Casey Stoner maandag bekendgemaakt. Enel is een van de grootste leveranciers van elektriciteit in Italië.

Het logo van Enel zal de komende twee jaar te zien zijn op de motoren, racepakken en helmen van Ducati. "Het gaat hier niet om zomaar een sponsorcontract", reageerde Gabriele del Torchio, directeur van Ducati. "Het betreft hier een samenwerking tussen twee grote partijen die staan voor Italiaanse perfectie, zowel in sport als in zaken."

Enel is ook als sponsor actief in het voetbal, volleybal en basketbal.

:) TNT :)
 
Ik zie weinig verschil met de 07 Duc ;)
Aan de 07 hoeft ook niet veel veranderd te worden want die was toch al goed :Y
 
snap niet dat marlboro nog blijft sponsoren... ziet er toch niet uit zo... al die streepjes.. :N
 
Het ene land de naam voluit en het andere land streepjes vanwege de wet op tabaksreclame..is toch al een tijd zo? Of mag er nu nergens meer worden gesponsord door tabaksfabrikanten? Wel apart....iedereen weet namelijk toch dat het Marlboro is.
 
Het is geen motogp maar is niet minder stoer 8-)

Ducati Xerox team met de nieuwe 1098 F08

big_ducati_1098_f08_01.jpg

2

big_ducati_1098_f08_03.jpg

big_ducati_1098_f08_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
snap niet dat marlboro nog blijft sponsoren... ziet er toch niet uit zo... al die streepjes.. :N
Ik denk dat ze toendertijd een zoveel-jaren contract hebben afgeloten met Ducati. Anders waren ze er indd allang mee gestopt. En is het niet zo net als bij de formule 1 dat de reclame in sommige landen nog wel is toegestaan?
 
Officiële start WK Superbike in Milaan

19167.jpg

De Honda van Carlos Checa

19168.jpg

De Ducati van Max Biaggi

19169.jpg

De Honda van Roberto Rolfo

19170.jpg

Troy Bayliss & Michel Fabrizio

19171.jpg

De Yamaha van Noriyuki Haga

19172.jpg

Makoto Tamada & Regis Laconi

19178.jpg

Checa's Fireblade

19179.jpg

Tamada's PSG-1 Kawasaki
 
Die TenKate Honda ziet er wel echt dik uit zeg. Honda's GP machine haalt het er niet bij :X
 
Laatst bewerkt:
Belson Derbi presenteert team in Madrid

In het Kinepolis-bioscoopcomplex in Madrid werd donderdag het Belson Derbi 125cc team voorgesteld aan de het publiek. Het Spaanse team 125cc Grand Prix team zal het komend seizoen met Pol Espargaro en Joan Olive in actie gaan komen.

19244.jpg


De 16-jarige Espargaro, 2007-rookie van het jaar, en voormalig winnaar van de Spaanse CEV titel op een Derbi, heeft recentelijk al getest met de nieuwe Derbi machine op Jerez en Valencia.

"Het was een terugkeer zoals ik had verwacht, het kwam niet als een verrassing toen het werd bevestigd," zei Espargaro tijdens de team presentatie in de Spaanse hoofdstad. "Ik heb veel mooie herinneringen aan het winnen van het nationale kampioenschap met Derbi in deze klasse, en ik denk dat het materiaal is om te kunnen winnen in het WK."

De 23-jarige Joan Olive maakt de Spaanse combinatie in het team compleet . De coureur die vorig jaar twee maal het podium behaalde in de categorie met de kleinste cilinderinhoud verklaard blij te zijn dat hij het komende seizoen mag gaan uitkomen voor Derbi, en ook om te mogen gaan werken met ervaren manager Dani Amatriain.

"De eerste indruk van het team is zeer positief, om te mogen gaan rijden met Derbi is belangrijk voor mij. Ik kan heel goed opschieten met Amatriain, en dat geeft me veel vertrouwen voor het komende seizoen.

"Ik wil het vertrouwen dat men in mij heeft gesteld terug betalen, " vervolgde Olive. "Ik denk dat we zullen strijden voor goede resultaten, maar het zal moeilijk zijn. We zullen moeten zien hoe de fiets het doet en waar we staan aan het begin van het jaar."

Beide coureurs zullen tijdens de officiële test in Jerez weer actief zijn op het circuit.

Bron: www.racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
Rizla Suzuki toont nieuwe uitmonstering voor 2008

Het Rizla Suzuki MotoGP team heeft het uiterlijk van de nieuwe machines enigzins aangepast en tevens zien we met Lumberjack een nieuwe sponsor op de kuipdelen.

19251.jpg

19252.jpg

19253.jpg

19254.jpg


Bron: www.racesport.nl
 
Bovenstaande fietsen zijn om van te kwijlen :9~ , maar wat heeft Suzuki toch een afzichtelijk ding weten te fabriceren voor 2008. Gátver! :X
Gelukkig is het geen schoonheidswedstrijd, dus ben ik zeer benieuwd wat Suzuki doet zodra de rode lichten doven in Qatar. :)
 
Bovenstaande fietsen zijn om van te kwijlen :9~ , maar wat heeft Suzuki toch een afzichtelijk ding weten te fabriceren voor 2008. Gátver! :X
Gelukkig is het geen schoonheidswedstrijd, dus ben ik zeer benieuwd wat Suzuki doet zodra de rode lichten doven in Qatar. :)


:^

Exactly mijn gedachten toen ik die foto's zag... Wat een hondslelijk aparaat... En dat terwijl de 'straat' supersports wel om te :9~ zijn. (Smaken verschillen hè, zolang ze maar blauw/wit zijn :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan