Presentaties MotoGP teams 2008

Teampresentatie DeGraaf Grand Prix Team

19280.jpg

vlnr. Stevie Bonsey, Hugo van den Berg en Danny Webb
19281.jpg

19282.jpg

19283.jpg

19284.jpg

19285.jpg

19286.jpg


Bron: Racesport.nl
 
Laatst bewerkt:
Zo blijkt maar weer dat Suzuki ook mooie motorfietsen kan bouwen... Die SBK's zijn mert afstand mooier dan de GP machine. Vooral die witte wielen eronder... ;)
 
Valt me nu pas op dat er maar 3 spaken of hoe heten die dingen in de velg zit van de soes
 
Ik denk dat ze toendertijd een zoveel-jaren contract hebben afgeloten met Ducati. Anders waren ze er indd allang mee gestopt. En is het niet zo net als bij de formule 1 dat de reclame in sommige landen nog wel is toegestaan?

Voor zover ik weet mag het alleen in Qatar nog, verder wat boeit het dat de naam er niet op staat, jullie weten ook precies was er hoort te staan :D Net als bij ferrari, die zijn al zo lang dat ik me kan herrineren verbonden aan marlboro en rood = marlboro. Net als Gauloises altijd GO!!!!!!!!! had op blauwe machines.

Denk zelfs dat het extra opvalt doordat er eigenlijk niks staat en mensen dan nieuwsgierig worden, wel grappig dat er dan in het klassement gewoon Marlboro Ducati staat bijvoorbeeld, dat mag dan wel weer :P

Vind de nieuwe fireblade in racetrim toch iets vreemds, lijkt wel alsof er iets mist op de 1 of andere manier...alsof het een minibike is ofzo door de smalle bolle neus, toch wordt ie mooier hoe langer ik er naar kijk vind ik. Vind hem in straatversie ook wel iets speciaals terwijl het eigenlijk helemaal mijn smaak niet is :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan