ex-motorloos
MF veteraan
Hallo MFers.
Vorig jaar heb ik een VFR750 gekocht. Maar ik kom er achter dat de motor toch te perfect/emotieloos voor mij is. Daarom biedt ik de motor nu te koop aan.
Ik ben overigens van plan om na de VFR op een Triumph over te stappen.
Waar hebben we het over?
- VFR 750 type RC36/2, het laatste type met carburateurs
- bouwjaar 1994
- kilometerstand: nog net onder de 70 dkm
- geen ernstige krassen of deuken (helaas wel deukje in tank, zie foto`s), optisch in algemene zin in prima staat, al het kunststof plaatwerk in (mijn mening) prima staat.
- motorolie, oliefilter, remvloeistof, koppelingsvloeistof nog geen half jaar (en nog geen 400 km....) oud.
- remmen goed (nieuwe remblokken voorzijde), banden ok, ketting/tandwielen goed
- collector (bekend euvel bij VFR-en) keihard en zonder roest
- inclusief originele en complete gereedschapsset en copie werkplaatshandboek, beide contactsleutels.
- start, rijdt, remt, en schakelt zoals een VFR hoort te doen
- mechanisch en elektrisch in uitstekende staat (één keer in Duitsland de topsnelheid geprobeerd. 265 km/h op de teller de ene rijrichting, bijna 240 km/u de andere rijrichting)
Vorig jaar heb ik een VFR750 gekocht. Maar ik kom er achter dat de motor toch te perfect/emotieloos voor mij is. Daarom biedt ik de motor nu te koop aan.
Ik ben overigens van plan om na de VFR op een Triumph over te stappen.
Waar hebben we het over?
- VFR 750 type RC36/2, het laatste type met carburateurs
- bouwjaar 1994
- kilometerstand: nog net onder de 70 dkm
- geen ernstige krassen of deuken (helaas wel deukje in tank, zie foto`s), optisch in algemene zin in prima staat, al het kunststof plaatwerk in (mijn mening) prima staat.
- motorolie, oliefilter, remvloeistof, koppelingsvloeistof nog geen half jaar (en nog geen 400 km....) oud.
- remmen goed (nieuwe remblokken voorzijde), banden ok, ketting/tandwielen goed
- collector (bekend euvel bij VFR-en) keihard en zonder roest
- inclusief originele en complete gereedschapsset en copie werkplaatshandboek, beide contactsleutels.
- start, rijdt, remt, en schakelt zoals een VFR hoort te doen
- mechanisch en elektrisch in uitstekende staat (één keer in Duitsland de topsnelheid geprobeerd. 265 km/h op de teller de ene rijrichting, bijna 240 km/u de andere rijrichting)
Bijlagen
Laatst bewerkt: