Probikes-Motosports

Jamlem

MF veteraan
25 okt 2003
2.310
0
Na een topic gemaakt te hebben over Lemar-motoren uit Venray (goede recensies) :} ,maar de motor ,een R1 uit 2001 was na een gemaakte afspraak afgelopen zaterdag helaas verkocht. :(
Nu ben ik bij Probikes motorsport uit Harderwijk terecht gekomen voor een R1 uit 2001.Nu is mijn vraag..wie heeft ervaring of wie kent deze motorzaak.

Gr

james :W


full
 
Vervolgens wordt hier een compleet topic vol goede recensies volgeschreven en is die motor straks ook verkocht. :X

Om even op de vraag in te gaan, sorry geen ervaring mee.
 
Na een topic gemaakt te hebben over Lemar-motoren uit Venray (goede recensies) :} ,maar de motor ,een R1 uit 2001 was na een gemaakte afspraak afgelopen zaterdag helaas verkocht. :(
Nu ben ik bij Probikes motorsport uit Harderwijk terecht gekomen voor een R1 uit 2001.Nu is mijn vraag..wie heeft ervaring of wie kent deze motorzaak.

Gr

james :W


(Afbeelding)
Ik kan je vertellen dat een het SUPERZAAK betreft. Goede prijzen en goede service. Ik heb er in september mijn R1 van 20003 ingeruild op een ZX10R van 2005. Een week later heeft mijn maat daar een GSX1000R gekocht van 2005. Beide motoren waren een paar maandjes oud. Ik kan je zeggen "een echte aanrader".
Hier ff een plaatje van hetgeen gekocht.
full
 
Ooit eens via de mail/telefoon contact mee gehad over een 600rr. Uiteindelijk niet doorgegaan maar ze belden in ieder geval altijd netjes terug (is tegenwoordig ook luxe... :( ) en waren absoluut in voor zowel een informatief als een gezellig praatje! Contact verliep dus uitstekend.... (niet onbelangrijk)
 
Heb mijn fiets daar ook vandaan
honda vfr 800 2000
maar wat betreft over probikes niets meer dan lof en super
vriendelijk en goed geholpen en geen gezeur zaak

Bijlage: VFR800i 2000.JPG
 
hmmm, een kleine motorzaak met goede service?? kunnen een paar grote zaken een voorbeeld aan nemen :Y :Y
Zo gaat het meestal toch?

Mijn FZR komt er ook vandaan, ze verkopen mooie fietsen tegen zeer echt nette prijzen. En geen ouwe meuk. Dus gewoon die R1 gaan halen! :W

De mijne hebben ze zelfs bezorgd omdat ik niet op korte termijn in de gelegenheid was om hem op te halen :}
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
43
Weergaven
6K
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan