probleem ducati

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
beste mensen, ik heb een klein elektrisch probleem met mijn ducati monster 900ie, het lampje van ''uw branstof is bijna op''blijft continu branden, ook als ik net ben wezen tanken, als ik hem uit doe en laat hem een tijdje uit en doe darna het contact weer aan, is hij ongeveer 25 seconden uit maar gaat dan weer aan, dit heb ik een paar keer opgemeten en is telkens 25 seconden.
komt dit wel vaker '( voor en hoe is dit te verhelpen :?
 
tuurlijk een lolletje moet zeker kunnen, heb dat ding 4 maanden breng hem weg voor een grote beurt, en komt terug met slippende koppeling, een brandend lampje (ik noem de motorzaak nog niet i.v.m. dat ze het morgen maken, even kijken hoe ze het afhandelen)

waarom maak je jezelf dan druk om wat het is als de motorzaak het toch moet oplossen, ik neem aan dat je eerst hebt gekeken of de motordealer wel een goede was voordat je je speelgoed er naartoe brengt. Gister met een kameraad van mij naar een '99 gixxer wezen kijken, die kerel was sinds kort motormonteur geworden. Hij was aan het vertellen dat motorzaken niet echt blij waren als hij zijn gixxer kwam brengen om kleppen te laten stellen omdat ze dan de helft eraf moesten slopen.
(vraag me af bij welke motorzaak hij werkt als hij nog eens niet zijn eigen onderhoud deed voordat hij motormonteur werd??) :?
 
Over die vlotter weet ik niets.
Toch was ik aan het denken,om een monster 900 te halen in het najaar.
Daar mijn gsx1100 van '80 wel nog goed loopt,blijft het geen betrouwbare fiets voor mijn werkvervoer.
Maar als ik jullie die italiaan de grond in zie stampen,geloof ik niet meer in ducati.
Ik ben echt toe aan een fiets ZONDER problemen.
Groetjes johnboy
 
Over die vlotter weet ik niets.
Toch was ik aan het denken,om een monster 900 te halen in het najaar.
Daar mijn gsx1100 van '80 wel nog goed loopt,blijft het geen betrouwbare fiets voor mijn werkvervoer.
Maar als ik jullie die italiaan de grond in zie stampen,geloof ik niet meer in ducati.
Ik ben echt toe aan een fiets ZONDER problemen.
Groetjes johnboy

laat je niet gek maken!!!!! je moet het gewoon ervaren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan